همزمان با سراسر کشور در اصفهان صورت گرفت
آیین شکرانه ایجاد 220 هزار شغل بنیاد برکت در سال 99 و اعلام ایجاد 270 هزار شغل در سال 1400 همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 18 May 2021

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اصفهان گفت: این تعداد اشتغال در ده استان کشور انجام می شود که استان اصفهان نیز با یک طرح در این آیین که به صورت مجازی برگزار شد حضور داشته است.

#تورج-حاج-رحیمیان  افزود: طرح اشتغال زایی که امروز در اصفهان کلید خورد در شهرک صنعتی شهرصا واقع شده که طرحی تولید انواع فروآلیاژها (فرومنگنز فرو سیلکو منگنز و فرو سیلیس) است این تولیدات مورد نیاز صنعت فولاد هستند که به ازای تولید هر تن فولاد نیاز به 6.6 کیلوگرم فرومنگنز و 5.1 کیلوگرم فرو سیلکو منگنز است .

وی ادامه داد: با افتتاح این کارخانه تولیدی استغال مستقیم برای 15 نفر و اشتغال غیرمستقیم برای 80 نفر فراهم شده است.

حاج رحیمیان عنوان کرد: برای راه اندازی این کارخانه بیش از 10 میلیارد سرمایه لازم داشت که بنیاد برکت 3 میلیارد سرمایه گذاری در این کارخانه را تامین کرد.

وی اظهار کرد: بنیاد برکت به عنوان نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای خدمترسانی به مناطق محروم ماموریت ویژه دارد، هدف اصلی این بنیاد توانمندی اقتصادی، توسعه کارافرینی و اشتغال زایی و کمک به آبادانی و توسعه فضاهای آموزشی فرهنگی و مذهبی است. ارائه خدمات حمایتی و درمانی به مناطق محروم در سراسر کشور یکی دیگر از اهداف پیش رو است .

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته با ایحاد 30 طرح اقتصادی8هزار و 495 اشتغال داشته ایم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم 10هزار و 570 شغل ایجاد کنیم عنوان کرد:در استان اصفهان با مشارکت در در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی تا کنون با ظرفیت اشتغال 14 هزار و 483 نفر سرمایه گذاری 470 میلیارد تومانی  داشته که این اشتغال ها بنگاه محور، اجتماع محور و تسهیلات کارگاهی بوده است.

حاج رحیمیان ادامه داد: مجموع آورده بنیاد برکت در استان اصفهان 572 میلیارد و 200میلیون تومان بوده است که در حوزه توانمندسازی و اشتغال 467 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

 او اضافه کرد: در حوزه ساخت مدارس 81میلیارد و 500 میلیون تومان وساخت مساجد یک میلیارد و 100 میلیون تومان و اجرا سایر پروژه های زیربنایی 15 میلیارد تومان، ساخت مسکن محرومان 5 میلیارد و 300 میلیون تومان و خدمات حمایتی و درمانی از ایتام یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و این در حالی است که در نقاط محروم برای سال 1400 طرح های ویژه ای در نظر گرفته شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار