شهرداری همدان طرح اهدای کتاب به ازای تحویل پسماند‌های قابل بازیافت شهروندان را اجرا کرد.
کد خبر: ۹۶۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 18 May 2021

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح که به پیشنهاد شهردار همدان اجرایی شده، به ازای تحویل پسماند‌های قابل بازیافت در ایستگاه‌های تعیین شده، کتاب اهدا می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، بابک مهدی آزاد هدف از اجرای این طرح را تشویق و ترغیب مردم به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز ارتقا سطح همکاری مردم در راستای جداسازی مواد قابل بازیافت از سایر پسماند‌ها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح شهروندان همدانی با تحویل مواد قابل بازیافت، بر اساس وزن مواد می‌توانند نسبت به انتخاب و دریافت کتاب به دلخواه خود اقدام کنند.

مهدی آزاد بیان کرد: بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب در ایستگاه‌های بازیافت شهرداری همدان در نقاط مختلف شهر قفسه‌بندی شده و شهروندان علاوه بر مشارکت در این طرح می‌توانند از تخفیف حمایتی خرید کتاب نیز بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: کوی استادان، انتهای بلوار کاج، میدان فلسطین، بلوار زینبیه، روبروی تالار پیام، میدان شهید مدرس، ابتدای بلوار شهید احمدی روشن، چهار راه سعیدیه جنب پارک فانوس، بلوار نظربیگ ابتدای خیابان دانش و سبدبافان جنب پارک لاله مناطق درون شهری همدان در قالب اجرای این طرح است.

آزاد افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به این ایستگاه‌های منتخب مراجعه کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار