مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: پویش آجر مهربانی که همزمان با ماه مبارک آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 18 May 2021

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح آجر به آجر یکی از بند‌های مربوط به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در سال ۹۹ اجرا شد، این طرح در قالب پویش محرمی حدود ۱۳ هزار نفر شرکت کننده داشت و مبلغی بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان جمع آوری شد که منجر به ساخت یک مدرسه در روستای میدان سرفیروز آباد شد.

وی افزود: سپس پویش من مادرم بچه‌های ایران فرزند من آغاز شد که در این زمینه رتبه سوم کشوری را با ۸۲ هزار شرکت کننده کسب کردیم، به این معنی که ۸۲ هزار نفر در این پویش شرکت کردند البته بیشتر رویکردش استفاده از ظرفیت بانوان و مشارکت آن‌ها بود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در واقع بحث فرهنگسازی پویش "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" مطرح بود که این طرح نیز منجر به ساخت یک مدرسه در مناطق سرفیروز آباد به عنوان مدرسه متوسطه اول دخترانه شد.

وی گفت: در حال حاضر نیز پویش رمضانی ما که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد، در حال اجرا است
این پویش تحت عنوان "آجر مهربانی" به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نظری تشریح کرد: پویش‌های مختلف حدود سه ماه ادامه دارند و اطلاع رسانی مربوط به آن‌ها بعد از اینکه منتج به نتیجه خاصی شد، انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در حوزه خیرین هم در سال ۹۹ مشارکت حدود ۵۱ میلیون تومانی خیرین در مدرسه سازی داشتیم که منجر به ساخت حدود ۸۸ مدرسه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار