شهردار همدان از آغاز تعریض خیابان پاسداران با جداره سازی حسینیه امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 18 May 2021
عباس صوفی گفت: خیابان پاسداران (کرمانشاه) همدان یکی از معابر قدیمی و پرتردد در شهر همدان است که به واسطه قرارگیری حسینیه امام خمینی (ره) در آن، شهروندان زیادی از این خیابان عبور می‌کنند که گاهی اوقات شاهد ترافیک در این محدوده هستیم، در همین راستا تعریض خیابان پاسداران (کرمانشاه) با جداره سازی حسینیه امام (ره) یکی از اولویت‌های مهم در شهرداری منطقه یک طی سالیان اخیر بوده است که عملیات عمرانی این پروژه آغاز شده است.

به گزارش تابناک همدان، وی گفت: تمامی تلاش شهرداری همدان حل مشکلات ترافیکی با شناسایی معابر مستعد، تعریض و بازگشایی آنهاست که خیابان کرمانشاه نیز یکی از این معابر است.
 
شهردار همدان با بیان اینکه تسهیل عبور و مرور شهروندان یکی از اقدامات مهم در شهرداری همدان بوده است که طی سالیان اخیر با جدیت پیگیری شده است، عنوان کرد:عملیات تخریب و خاکبرداری این معبر آغاز شده است و به زودی تحویل شهروندان عزیز همدانی خواهد شد.
 
دهبانی صابر مدیر منطقه یک نیز با بیان اینکه یکی از مهمترین اصول در مباحث شهرسازی و نیز به تبع آن فضا‌های شهری که سبب سرزندگی و پویایی این فضاها، افزایش نقش اجتماعی آن‌ها و سهولت در امر جا به جایی در دو بخش سواره و پیاده میشود اعمال ضوابط شهرسازی است.

مدیر منطقه یک افزود: خیابان پاسداران (کرمانشاه) در شهر همدان نیز از معابری محسوب می‌شود که با توجه به ازدیاد حضور شهروندان نیازمند اعمال ضوابط شهرسازی از قبیل تعریض معبر، احداث کندرو و پیاده رو می‌باشد.

دهبانی صابر یک با اشاره به اینکه این تعریض با اراده و خواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و توافقاتی که با حسینیه امام خمینی (ره) صورت پذیرفته است، گفت: این معبر هزار متر مربعی با اعتباری ۸۰ میلیارد ریالی تملک شده است که با افزایش تعداد ماشین آلات سعی داریم تا عملیات تخریب هرچه سریع‌تر به پایان برسد و  به محض تخریب کامل عملیات تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی این معبر نیز صورت می‌پذیرد.
 

روابط عمومی منطقه یک شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار