مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت استان کرمانشاه از تزریق بیش از ۵۳ هزار دز واکسن کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 18 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،دکتر غلامرضا ایمانی در ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تلاش بی وقفه کادر بهداشت و درمان جهت انجام واکسیناسیون کرونا گفت: در اجرای واکسیناسیون کرونا جزو هشت استان برتر کشور هستیم و تاکنون ۵۳ هزار و ۳۸۰ دُز واکسن کرونا بر اساس پروتکل ها در استان تزریق شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۵ مرکز جهت انجام واکسیناسیون کرونا در استان فعال است و از هفته آینده نیز ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان فعالیت خود را آغاز می کنند.

ایمانی گفت: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و دو نفر جهت ثبت نام افراد در سامانه در نظر گرفته شده و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز نیز از سوی برخی ادارات در استان تامین شده است.

وی افزود: یک ترالی اورژانس برای هر مرکز در نظر گرفته شده که تامین آن بر عهده بیمارستانها خواهد بود.

ایمانی گفت: همچنین در ستاد استانی کرونا مقرر شده هلال احمر استان، هشت دستگاه آمبولانس را در اختیار مراکز تجمیعی در شهر کرمانشاه و تعدادی آمبولانس نیز در اختیار مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستانها قرار دهد.

وی از پیگیری آماده سازی برخی مراکز برای انجام واکسیناسیون خودرویی خبر داد و افزود: به همین منظور ورزشگاه پانزده هزار نفری ۱۵ خرداد کرمانشاه انتخاب شده که در حال آماده‌سازی آن هستیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار