مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان ازتولید و پخش ۳۹ هزار و ۶۰۰ ثانیه برنامه توسط گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 18 May 2021
علی اکبر کریم پور گفت: سالانه ۳۹ هزار و ۶۰۰ ثانیه برنامه در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، اردو‌های جهادی و... با همکاری صداوسیمای مرکز استان تولید و پخش می شود.

به گزارش تابناک همدان، وی اظهار داشت: نقش روابط عمومی هر نهاد یا اداره‌ای در پیشبرد اهداف آن مجموعه برکسی پوشیده نیست به طوری که روابط عمومی، زبان گویای آن مجموعه است.
 
مسئول روابز عمومی سپاه انصارالحسین با بیان اینکه با توجه به اهمیت نقش سپاه در شرایط حساس امروز این نقش در نهاد انقلابی همچون سپاه پاسداران دوچندان است، افزود: معاونت روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) سعی داشته با انعکاس فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در قالب‌هایی همچون اردو‌های محرومیت‌زدایی، راهیان نور، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

کریم پور اضافه کرد: در این راستا با برگزاری نشست‌های خبری با حضور فرمانده و دیگر مسئولین سپاه استان در مناسبت‌ها و ایام مختلف به تبیین مواضع و روشنگری پرداخته است که از حضور پر رنگ رسانه‌های استان که با شرکت در نشست‌ها و انعکاس اخبار و مواضع سپاه یاریگر ما بودند تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این معاونت به تصویر کشیدن تلاش بخش‌های مختلف سپاه استان در قالب مستندات تلویزیونی است که با عنوان «هم‌سنگر» و به همت گروه تلویزیونی تهیه و به صورت هفتگی جمعه‌ها بعد از اذان مغرب از شبکه استان پخش می‌شود.

کریم‌پور یادآور شد: گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی توانسته سالانه ۳۹ هزار و ۶۰۰ ثانیه (۶۶۰ دقیقه) برنامه را در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، اردو‌های جهادی، شهدای مدافع حرم، راهیان نور و... تهیه، تولید و تدوین کند و با همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز استان پخش کند.

وی ابراز داشت: خبرگزاری بسیج این معاونت نیز با بهره‌گیری از ظرفیت خبرنگاران بسیجی در سطح استان از سال ۱۳۹۳ تاکنون بیش از ۳۰ هزار خبر در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و بصیرتی به صورت تولیدی یا پوششی منتشر کرده که منبع موثقی برای رسانه‌های استان بوده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر در کنار خبرنگاران ثابت و فعال این مجموعه، ۷۰ خبرنگار بسیجی افتخاری در سطح استان زیر نظر سرپرست خبرگزاری بسیج مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های روابط عمومی سپاه استان در طول سال گفت: برگزاری مسابقه برترین عکس خبری با موضوعات مختلف، درج سالانه ۷ هزار خبر در سطح رسانه‌های مکتوب و مجازی، آموزش خبرنگاران بسیجی در سطح سپاه استان و برگزاری نشست تخصصی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه استان نیز از فعالیت‌های این مجموعه است.

کریم‌پور برگزاری کارگاه علمی آموزشی ویژه مسئولین روابط عمومی شهرستان‌ها، تجلیل از خبرنگاران فعال در زمینه پوشش اخبار سپاه و بسیج، برگزاری نشست‌های خبری در مناسبت‌های مختلف، هماهنگی با صداوسیما برای گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولین و فرماندهان سپاه و بسیج را از دیگر برنامه‌های این معاونت در طول سال برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار