تابناک-احمد مرادی نماينده مردم هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي، جهت پيگيري مسائل و مشكلات مطروحه در بازديدهاي انجام شده از مناطق مختلف حوزه انتخابيه، روز گذشته طي نشست های جداگانه با تعدادي از مسئولين كشوري ديدار و گفتگو نمود.
کد خبر: ۹۶۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 18 May 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،دكتر احمد مرادي به همراه استاندار هرمزگان در ديدار با وزير نفت بر تسريع عمليات گازرساني به شهرها و روستاهاي حوزه انتخابيه، احداث پتروشيمي با ظرفيت بخش خصوصي تاكيد و همچنين از مديرعامل، اعضاي هيئت مديره و معاونين شركت پالايش نفت بندرعباس به دليل تقبل پروژه ساخت بيمارستان فوق تخصصي كودكان از محل مسئوليت هاي اجتماعي تشكر نموده و خواستار مشاركت ساير پالايشگاه ها و شركت هاي زير مجموعه وزارت نفت در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي شد.

همچنين در ديدار با رئيس سازمان تامين اجتماعي كشور موضوع ساخت درمانگاه تخصصي در شهرهاي بندرخمير و حاجي آباد، كاهش تعرفه هزينه هاي درماني و استفاده از نيروهاي توانمند بومي در هيئت مديره شركت هاي شستا مورد تاكيد قرار گرفت.

در ديدار ديگری با رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) نيز آخرين وضعيت تعيين تكليف اسناد مالكيت اهالي محله نايبند جنوبي بندرعباس مورد تاكيد و گفتگو قرار گرفت.

دكتر مرادی در ديدار با مديرعامل شركت پالايش و پخش فراورده های نفتی ايران نيز بر پروژه هاي مسئوليت اجتماعی پالايشگاه ها تاكيد و خواستار پيگيري مطالبات مردمي در جذب نيروهاي بومي استان در پالايشگاه ها شد.

ديگر ديدار روز گذشته نيز با مديرعامل هلدينگ سرمايه گذاري اميد بود كه طي آن بر توسعه بيمارستان و احداث مدرسه در بندرخمير از محل مسئوليت هاي اجتماعي كارخانه سيمان اين شهر تاكيد شد.

دكتر مرادي نماينده مجلس و رئيس هيات ورزشي جانبازان معلولين هرمزگان به همراه دكتر همتي استاندار طي ديدار با اسلام جاهدي ورزشكار هرمزگاني، كسب سهميه حضور در مسابقات پارالمپيك توكيو را به وي تبريک گفتند.

برچسب ها: احمد مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار