معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تاکید بر محرومیت زدایی گفت:باید کمر فقر را بشکنیم.
کد خبر: ۹۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 18 May 2021

به گزارش تابناک قم، سردار سید ضیاالدین حزنی ،معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه خدمت رسانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف در روستای باغ نوی دهستان قمرود گفت: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ امنیت پایدار در کشور است و سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی بحث محرومیت زدایی و مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

وی افزود: در حاشیه شهر‌های استان‌های محروم و در محلات کم برخوردار و نقاط مرزی حساس، کار‌های خوبی تا به امروز از سوی همه رده‌ها و به ویژه قرارگاه‌های سپاه، سپاه‌های استانی و همه سازمان‌های تحت امر سپاه انجام شده است.

سردار حزنی ادامه داد: امروز ما شاهد یک اتفاق خوب از بسیج اصناف کشور و بسیج اصناف سپاه استان قم در حاشیه شهر و در یک دهستان هستیم و همچنان باید کار‌هایی که امیدواری را در مردم روستا ایجاد می‌کند، در سطح کشور و مناطق محروم انجام دهیم.

سردار سید ضیاالدین حزنی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که بین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف امضا گردید، گفت:ما برای اولین بار در استان خراسان شمالی و در بار دوم در حاشیه‌های شهر قم از این طرح بازدید کردیم و باید نتیجه کار را در بحث محرومیت‌زدایی و مردم داری ببینیم و این قرارداد و تفاهم نامه باید با همه سازمان‌های بسیج انجام شود.

وی عنوان کرد: ما نمی توانیم فقر را ریشه کن کنیم و باید جوی در کشور به وجود بیاید و همه‌ کسانی که پشت میز‌های جمهوری اسلامی ایران نشسته اند وظایف خودشان را نسبت به مردم نیازمند و مناطق محروم و دهستان‌های حاشیه شهر‌ها انجام دهند، چرا که این عقب ماندگی نشان دهنده این است که برخی کار خودشان را انجام نداده اند و این نتیجه‌ کم کاری‌ها است.

سردار حزنی ادامه داد: برخی کار‌ها را بدون پشتوانه مالی و روحیه جهادی نیز می توان انجام داد و باید حل این عقب ماندگی را بین خودمان توزیع کنیم و همه نهاد‌ها در کنار سپاه پاسدارن، متمرکز بر رفع مشکلات مردم باشند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد:امسال فرصت خوبی برای محرومیت زدایی است و باید کمر فقر را در برخی مناطق بشکنیم، و اگر نتوانستیم فقر را ریشه کن و یابه حداقل برسانیم و برای رفع آن برنامه ریزی کنیم، از این رو همه رده‌های خدمات رسان در سپاه و بسیج از جمله سازندگی، قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی، قرارگاه پیشرفت،نیرو‌های تحت امر سپاه و قرارگاه‌های عملیاتی آمادگی دارند که وظایف خود را نسبت به مردم نیازمند مناطق محروم انجام دهند.

وی در پایان گفت: از کسانی که در پشت میز‌های مسئولیت جمهوری اسلامی ایران نشسته اند و وظایف شان را به عنوان خدمتگزار مردم به خوبی انجام می‌دهند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم با عمل به سفارشات رهبر معظم انقلاب که همواره چراغ راه سپاه و بسیج بوده و خواهند بود بتوانیم موجبات خشنودی ایشان را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار