مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از ادامه نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۰۰ زندانی دیگر را آزاد و به کانون گرم خانواده‌هایشان برگردانیم.
کد خبر: ۹۶۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 18 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«رسول بهرامی‌پور»در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوقدانان استان در سال گذشته با آزادسازی بیش از ۴۰۰ زندانی کرمانشاهی رتبه دوم کشور را کسب کرد، افزود: امسال هم این نهضت به صورت ماهیانه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در ادامه نهضت آزادسازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوقدانان، به لطف الهی در سال ۱۴۰۰ هر ماه یک مرحله آزاد سازی زندانیان انجام خواهد شد و زندانیانی که دارای جرائم غیرعمد یا دارای محکومیت های مالی هستند، در این طرح شناسایی و زمینه آزاد سازی آنان فراهم خواهد شد تا ان شاالله تا پایان سال تعدادی از زندانیان واجد شرایط به آغوش گرم خانواده برگردند.

این حقوقدان بسیجی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از کمک خیرین، بسیجیان، جامعه حقوقی و همچنین پشتیبانی‌های فرماندهی سپاه استان و ریاست کل دادگستری و همچنین همکاری های اداره کل زندان های استان بتوانیم تا پایان سال قریب به ۱۰۰ نفر از زندانیان را آزاد و آنها را به کانون گرم خانواده برگردانیم.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با دعوت از همه خیرین و افراد نیکوکار برای مشارکت در این امر خدا پسندانه گفت: مرحله اول آزادسازی زندانیان در هشتم اردیبهشت ۱۴۰۰ همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) با آزادسازی پنج نفر از زندانیان انجام شد.

بهرامی‌پور ادامه داد: خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه (س)، تیر ماه مصادف با ولادت با سعادت امام رضا (ع)، مرداد ماه مصادف با هفته دولت، مهر ماه مصادف با هفته دفاع مقدس، آبان ماه مصادف با ولادت امام حسن عسگری (ع)، آذر ماه مصادف با هفته مبارک بسیج و چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، دی ماه مصادف با سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بهمن ماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آخرین مرحله آزادسازی زندانیان هم در اسفند ماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت امام حسین (ع) انجام می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار