مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، گفت: واکسیناسیون کرونا با تلاش بی‌وقفه کادر بهداشتی همچنان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۶۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 18 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر «غلامرضا ایمانی‌»در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در اجرای واکسیناسیون کرونا جز هشت استان برتر کشور هستیم و تاکنون ۵۳ هزار و ۳۸۰ دُز واکسن کرونا بر اساس پروتکل ها در استان تزریق شده است.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۱۵ مرکز برای انجام واکسیناسیون کرونا در استان فعال است و هفته آینده نیز ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان فعالیت خود را آغاز می کند.

ایمانی گفت: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی برخی ادارات در استان تامین شده است.

مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت کرمانشاه افزود: یک ترالی اورژانس برای هر مرکز در نظر گرفته شده که تامین آن بر عهده بیمارستان‌ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین در ستاد استانی کرونا مقرر شده است هلال احمر هشت دستگاه آمبولانس را در اختیار مراکز تجمیعی در شهر کرمانشاه و تعدادی آمبولانس نیز در اختیار مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌ها قرار دهد.

ایمانی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۱۵ خرداد کرمانشاه نیز به عنوان مرکز خودرویی تزریق واکسن تعیین شده و در حال آماده سازی است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۵۶۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند و هزار و ۷۹۰ نفر هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فوت کرده اند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار