مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: همزمان با هفته هفتم پویش هر هفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰، سه پروژه بزرگ شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان کرمانشاه فردا ۲۸ اردیبهشت با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و با اعتباری بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 18 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«علی اسدی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه پروژه شامل افزایش ظرفیت پست در شهرستان‌های روانسر، کنگاور و سرپل‌ذهاب افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی در تشریح جزئیات این پروژه‌ها نیز گفت: افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت روانسر از ۴۰ به ۸۰ مگاولت‌آمپر با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت کنگاور از ۱۵ به ۳۰ مگاولت‌آمپر با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال و افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت سرپل‌ذهاب۲ از ۱۵ به ۳۰ مگاولت‌آمپر با اعتباری بیش از ۸۰میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسدی اضافه کرد: این پروژه‌ها با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، فراهم شدن زیرساخت تأمین برق مشترکین و متقاضیان جدید و صنایع تولیدی، تأمین برق طرح گرمسیری و توسعه بخش کشاورزی و باغداری در کمترین زمان ممکن توسط این شرکت احداث شده‌ است.

گفتنی است فردا سه شنبه ۲۸اردیبهشت با حضور وزیر نیرو؛ ۱۰ پروژه صنعت برق کشور در سه استان فارس، کرمان و کرمانشاه با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۳۶۰ میلیارد ریالی افتتاح و به بهره برداری می رسد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار