رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در جهت رابطه خوب مردم با دستگاه متبوع و بر عکس به درستی عمل کنند و این رابطه را به سمت شفافیت و درک درست سوق دهند.
کد خبر: ۹۶۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 18 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«پرویز توسلی زاده» به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با حضور در دفتر روابط عمومی دادگستری ضمن تبریک این روز به همکاران این مجموعه بر نقش بی بدیل روابط عمومی ها در اعتماد سازی و مشروعیت بخشی تاکید کرد.

توسلی زاده یادآور شد، این رابطه خوب می تواند با اقناع سازی همراه باشد مخصوصا در دستگاه قضایی که به این مهم نیازمندیم تا جایی که اقناع سبب اعتماد شود و مردم دستگاه قضایی را خدمتگزار خود بدانند و آرای صادره را بپذیرند و در بیرون از مجموعه نیز به عنوان مدافع دستگاه قضایی عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به این مهم که گاهی دستگاه قضایی به جانبداری متهم می شود در حالی که سندی دال بر اثبات این موضوع وجود ندارد، افزود: روابط عمومی ها می توانند با ارتباط خوب و موثر خود این دیدگاههای منفی را تغییر دهند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهند.

توسلی زاده ادامه داد: خوشبختانه امروزه رابطه خوبی بین دستگاه قضایی و مردم وجود دارد و این از اهمیت بسیاری برخوردار است و در مراجعات متعددی که مردم دارند علاوه بر بیان این دیدگاه مثبت، سخن ما را می پذیرند.

به گفته وی، در بسیاری از پرونده ها از پیشنهاد مصالحه استقبال می کنند و این نشان می دهد مردم به سمت دوستی و مودت تمایل دارند.

توسلی زاده با تقدیر از مجموعه روابط عمومی دادگستری استان، جایگاه روابط عمومی دادگستری استان را از حیث ارتباط با مردم و مجموعه های بیرونی بسیار خوب توصیف کرد و یادآور شد این رابطه باید بهتر شود و امیدوارم شاهد اقدامات بزرگی در حوزه روابط عمومی باشیم.

در پایان رئیس کل دادگستری استان با اهدای لوح و هدایایی از فعالیت های روابط عمومی در یکسال گذشته تقدیر کرد.

۲۷ اردیبهشت در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار