مدیر کل منابع طبیعی ایلام؛
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت : باتوجه به ظرفیت ، کیفیت و تنوع تولید نهال در نهالستان های ایوان و مهران باعث شده این دو بعنوان نهالستان های مادر در کشور شناخته شوند.
کد خبر: ۹۶۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 18 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا احمدی در جمع روسای روابط عمومی های ادارات استان ایلام که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی در نهاستان ایوان بگزار شد گفت : روابط عمومی ها نقش بسیار ارزشمند و زبان گویای دستگا ها هستند.

وی ادامه داد : بدون شک همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها می تواند عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان را برای افکار عمومی بیان کند.

احمدی تصریح کرد : خوشبختانه منابع طبیعی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در استان انجام داده است و در این راستا نیز دست یاری به سمت همه روابط عمومی ها برای ترویج فرهنگ منابع طبیعی دراز می کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ادامه داد : یکی از اقدمات مهم که در سالهای اخیر در دستور کار منابع طبیعی استان قرار گرفته است توسعه نهالستانها و کاشت وپروش گونه های بومی در ین نهالستان ها با ظرفیت بالا است

مدیرکل منابع طبیعی استان اظهار داشت : در سه سال اخیر میزان جنگلکاری در این استان به ۵۰ هزار هکتار رسیده است در حالی که این آمار در هشت سال گذشته ۷۰ هزار هکتار جنگلکاری بوده و قبل از انقلاب و پس از آن تنها ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان جنگل‌کاری شده بود.

احمدی توسعه باغات، بیابان‌زدایی و همچنین افزایش جنگل‌های دست کاشت را از دیگر اقدامات مهم در حوزه منابع طبیعی استان در چند سال اخیر برشمرد و افزود: از آنجا که اجرای طرح‌های آبخیزداری در ایلام موجبت توقف سیل در استان شده مشابه این طرح به همه استان‌های کشور ابلاغ شده است.

در این بازدید نیکو کار سر پرست روابط عمومی استانداری وجمعی دیگر از روابط عمومی های استان به مناسبت روز روابط عمومی از نهالستان ایوان بازدید کردند ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار