استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
استاندار از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو برای اجرایی شدن پروژه های آبی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 18 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری استاندار و فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با وزیر نیرو دیدار و در خصوص پروژه های آبی استان گفتگو کردند.

حسین کلانتری در خصوص این دیدار گفت: خوشبختانه وزیر نیرو در این دیدار
جهت حل مشکلات طرح های حوزه آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، خاطر نشان کرد: پروژه های مهم و تاثیر گذاری در حوزه آب در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: در این دیدار مهم در پروژه های تامین آب دهدشت غربی، آبرسانی به لیکک و ادامه اجرای سد های سقاوه، آبریز، تنگ سرخ و آبرسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده مطرح و در این‌خصوص وزیر نیرو قول مساعد دادند.

کلانتری با بیان اینکه حل مشکل تامین اعتبار سد تنگ سرخ بشار با استفاده از ماده ۵۶، دستورجابجابی پایه های برق فشار قوی موجود در مخزن و بدنه سد تنگ سرخ توسط شرکت برق منطقه ای فارس و تامین اعتبار پروژه های تامین آب اراضی دهدشت غربی در این دیدار مطرح شدند، افزود: همچنین در خصوص آبرسانی چهار شهردهدشت ،سوق ،لنده و چرام، دستور تامین اعتبار جهت شروع عملیات اجرایی سدهای آبریز در شهرستان کهگیلویه و سد سقاوه در شهرستان مارگون و تزریق اعتبار جهت ادامه آبرسانی لیکک، درخواست تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه خان احمد باشت و امامزاده جعفر و تخصیص کامل اعتبارات براساس ماده ۵۶ از دیگر طرح های مطرح شده در این دیدار بود.

وی گفت: امید می رود با قول مساعد وزیر نیرو برخی از مشکلات این‌ پروژه های مهم و تاثیر گذار مرتفع شود.

گفتنی است در این دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد ، رابعی غلامی رئیس حوضه آبریز رودخانه کارون بزرگ در شرکت مدیریت منابع آب ایران و حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی نیز در این نشست حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار