یداله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: همه باید برای حضور حداکثری در انتخابات که فرمایش مقام معظم رهبری است تلاش کنیم تا خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۶۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ 18 May 2021

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی از جهت شیوع ویروس کرونا کماکان زرد است و تا به حال حدود ۵۷ نفر از افراد تحت پوشش بنیاد شهید و بهزیستی در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده اند.

وی افزود: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال به اتمام رسیده و واکسیناسیون ۷۵ تا ۷۹ ساله‌ها در شهرستان آغاز شده است. بر اساس آمار‌ها تا روز گذشته ۵۸۰ نفر از این گروه در ثلاث واکسن کرونا تزریق کرده اند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه مردم، مسئولین، بسیجیان، ائمه جمعه و جماعات در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت زیادی داشته اند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان بین ۸۵ تا ۹۰ درصد است.

وی گفت: خواهش ما از مردم این است که کماکان پروتکل‌ها را رعایت کنند و در حفظ سلامت همشهریان خود سهیم باشند این امر خستگی کادر درمانی و پزشکان را کم می‌کند و خدمتی به همنوعان خود است.

شکری با اشاره به اینکه برای انتخابات خرداد ماه ١۴٠٠ آمادگی کامل داریم، تصریح کرد: شعب اخذ رأی برای انتخابات شورای سه شهر و روستا‌های ثلاث باباجانی تعیین و آماده شده اند، همچنین همه دستگاه‌ها موظف به مشارکت در انتخابات شدند، امیدوارم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، همگی حضور پررنگی در انتخابات داشته باشیم.

شکری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است، مردم خودشان انقلاب کردند و تا به حال علی رغم همه مسائل و مشکلات، پای آن ایستاده اند، با توجه به اینکه انتخابات پیش رو نسبت به سایر انتخابات حساس‌تر است و اگر امنیت، آسایش و رفاه را می‌خواهیم باید مشارکت حداکثری داشته باشیم که خاری به چشم دشمنان نظام و انقلاب باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار