بیش از 2 هزار و 600 نفر از بانوان انقلابی کشور در نامه‌ای حمایت خود را نسبت به حضور و ثبت‌نام دکتر محسن رضایی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند.
کد خبر: ۹۶۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸ 18 May 2021

بیش از 2 هزار و 600 نفر از بانوان انقلابی کشور در نامه‌ای حمایت خود را نسبت به حضور و ثبت‌نام دکتر محسن رضایی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند.

بیش از ۲۶۱۷ نفر از بانوان انقلابی کشور در نامه‌ای حمایت خود را نسبت به حضور و ثبت‌نام محسن رضایی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام و خطاب به وی تاکید کردند: با توجه کارآمدی و راهبری فوق‌العاده‌ای که در عرصه فتح خرمشهرهای مختلف داشته‌اید، شما را در فتح خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی به ویژه ارتقاء جایگاه رفیع زنان ایرانی، با بهره‌گیری از توان بانوان کارآمد، دلسوز، متخصص، ولایتمدار و انقلابی برای همیشه یاری می‌رسانیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محسن رضایی

(زیده عزه)

سلام علیکم؛

گام دوم انقلاب اسلامی و مقطع حساس تاریخی که جمهوری اسلامی ایران در آن قرار گرفته است، لازمه حمایت جمع زیادی از بانوان ایران زمین را برای ساختن ایرانی سربلند و آباد برای فرزندان‌مان و نسل‌های آینده پیرامون حمایت از حضور حضرتعالی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 که الحمدالله هم از دانش اقتصادی کافی و هم عملکرد مدیریتی کارآمد برخوردارید را دوچندان کرده است.

برنامه‌های مدوّن و کاربردی جنابعالی در موضوعات اقتصادی و فرهنگی ازجمله طرح حمایت از اشتغال بانوان خانه‌دار که حقیقتا در نوع خود کم‌نظیر بوده و باعث خرسندی همه بانوان و مادران دلسوز و عزیز ایرانی شده است، موجب ارتقاء شأن اجتماعی و معنوی نیمی از جمعیت اثرگذار کشور (بانوان) در جامعه می‌شود که امیدواریم با مدیریت جنابتان در دولت سیزدهم رخ دهد.

لذا همه ما بانوان حمایت خود را نسبت به حضور و ثبت‌نامتان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام می‌داریم و با توجه کارآمدی و راهبری فوق‌العاده‌ای که در عرصه فتح خرمشهرهای مختلف داشته‌اید، شما را در فتح خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی به ویژه ارتقاء جایگاه رفیع زنان ایرانی، با بهره‌گیری از توان بانوان کارآمد، دلسوز، متخصص، ولایتمدار و انقلابی برای همیشه یاری می‌رسانیم.

ما همان زنانی هستیم که دوشادوش مردان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) در صحنه حاضر بودیم و این بار هم با حمایت از برادر عزیزمان دکتر محسن رضایی که شهید سرافراز حاج‌قاسم سلیمانی پیرامونشان فرمود:

آقامحسن حق بزرگی به گردن همه ما دارد...،

می‌خواهیم که سرنوشتی نو و سراسر امید را برای مردم و جامعه اسلامی‌مان رقم بزنیم.

در این مسیر خطیر و حساس به یاری خداوند متعال، توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تشکیل یک ایران بزرگ اقتصادی برای خانواده‌های ایرانی و فرزندانمان و نسل آینده نیازمند هستیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

برچسب ها: محسن رضایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار