شاید با خودتان فکر کنید که چگونه فست فود ها می توانند سالم ترین غذای دنیا باشند اما این بار منظور از فست فود گوشت های فرآوری شده نیست بلکه منظور سریع ترین غذا، بهترین غذا است.
کد خبر: ۹۶۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 18 May 2021

شاید با خودتان فکر کنید که چگونه فست فود ها می توانند سالم ترین غذای دنیا باشند اما این بار منظور از فست فود گوشت های فرآوری شده نیست بلکه منظور سریع ترین غذا، بهترین غذا است.

زمان اغلب مانعی بزرگ برای کسانی است که می خواهند سبک زندگی خود را تغییر داده و سالم زندگی کنند. برای تهیه وعده های غذایی و میان وعده ها برای خود یا خانواده خود گاهی اوقات کمی تلاش اضافی لازم است؛ اگرچه تلاش برای آن ارزش دارد اما پیدا کردن وقت می تواند دشوار باشد.

با این حال، بسیاری از "فست فودها" وجود دارند که کاملاً مقوی نیز هستند. بار دیگر که به دنبال چیپس و پفک و یا شماره رستوران می گشتید به جای آن یکی از این موارد را امتحان کنید:

1. میوه

به این فکر کنید که در میوه هیچ مواد افزودنی و شیمیایی وجود ندارند و بسیاری از آن ها از دل طبیعت آمده اند. میوه هایی مانند سیب، موز، پرتقال، هلو و گلابی میان وعده های بسیار خوبی برای شما هستند.

 

2. ماست

تا زمانی که ماست را ظرف چند ساعت پس از خروج از یخچال آن را بخورید یک ماده غذایی مقوی برای شما در طول روز است و یا به عنوان بخشی از صبحانه یا میان وعده به حساب می آید. همچنین تعادل خوبی از کربوهیدرات و پروتئین در آن وجود دارد.

 

3. آجیل ، کره مغزها و دانه ها

این خوراکی های طبیعی نه تنها حاوی چربی و فیبر سالم برای سیر نگه داشتن شما هستند بلکه می توانند منبع عالی پروتئین نیز باشند.

 

5. ذرت بو داده

اگر بتوانید خودتان آن را پیش از خوردن تازه و سریع آماده کنید و آن را کم نمک و کره ای تهیه کنید بهترین گزینه برای میان وعده است. پاپ کورن می تواند میان وعده ای پر از فیبر باشد که برای سیر کردن مناسب است.

 

گزینه های بسیاری برای میان وعده های شما وجود دارد که بسیار مقوی هستند تنها باید برای تهیه کردن آن ها وقت بیشتری را صرف کنید. می توانید از سبزیجات خرد شده به همراه هوموس و سس لذت ببرید و یا در خانه یک گرانولای مقوی تهیه کنید و یا اندکی زمان صرف کنید و میوه هایی مانند آناناس، انار، خربزه یا انگور تهیه کنید.

به عنوان یک قانون کلی سعی کنید یک کربوهیدرات پیچیده را با یک پروتئین بدون چربی در زمان میان وعده مصرف کنید. این گزینه ها به شما کمک می کند تا سیر شوید و تا وعده غذایی بعدی احساس خستگی و گرسنگی نداشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار