معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مسئله اشتغال برای ما مهم است، اما مهمتر این است که شاغلان در یک هوا و محیط سالم کار کنند.
کد خبر: ۹۶۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 17 May 2021

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مسئله اشتغال برای ما مهم است، اما مهمتر این است که شاغلان در یک هوا و محیط سالم کار کنند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان فرهاد فرزانه در جلسه کارگروه آلودگی هوا افزود: آلودگی هوای نیروگاه شهید مفتح موجب بروز نارضایتی ساکنان شهر‌های اطراف این نیروگاه شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و تحویل سوخت پاک از فروردین امسال به این نیروگاه دغدغه مردم رفع شد.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات شورای تامین و کارگروه کاهش آلودگی هوا نیروگاه شهید مفتح باید مصرف سوخت پاک را ادامه دهد تا مشکلات سال گذشته مجدد تکرار نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان، برگزاری کارگروه کاهش آلودگی هوا را فرصت مناسبی برای شناخت وضعیت موجود با جزئیات بیشتر دانست تا بتوان این موانع و مشکلات را با همکاری نهاد‌های مسئول و دبیرخانه محیط زیست رفع کرد.

وی اظهار داشت: سال گذشته وضعیت کیفی هوای همدان به گونه‌ای بود که شرایط اضطرار را تجربه نکردیم و این توفیق نتیجه همکاری افراد و نهاد‌های مسئول است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان خواستار تسریع در اجرای طرح کانال انتقال فاضلاب محور ورودی جاده تهران به سمت تصفیه خانه شهر همدان با هدف کاهش بوی نامطبوع در این مسیر شد.

فرزانه ادامه داد: چهار واحد مستقر در شهرک صنعتی بوعلی همدان بیشترین نقش را در آلایندگی دارند هر چند دنبال تعطیلی این واحد‌ها نیستیم، اما در صورت بی توجهی به هشدار‌ها و تذکر‌ها برخورد قانونی باید صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به بحران آب در سال جاری، کمیته اضطراری در این باره تشکیل شده است و منبع جایگزین برای تامین آب شرب همدان و ابلاغ به دستگاه‌ها برای استفاده نکردن از آب آشامیدنی برای آبیاری فضای سبز و دیگر تمهیدات برای عبور از این بحران پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار