فرمانده انتظامی استان همدان در آئین پروژ‌های عمرانی ملایر:خیرین امنیت ساز نماد اعتماد و محبت مردم به نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۶۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 17 May 2021
فرمانده انتظامی استان همدان در آئین پروژ‌های عمرانی ملایر:خیرین امنیت ساز نماد اعتماد و محبت مردم به نیروی انتظامی است.

به گزارش تابناک همدان، فرمانده انتظامی استان همدان روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: خدمتگزاری به مردم فرهنگ‌مدار و فهیم ملایر و خطه یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام این شهرستان افتخاری بزرگ برای نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی و حافظان نظم و امنیت است.

سردار سلمان امیری شهرستان ملایر را در بسیاری از شاخص‌ها پیشرو دانست و اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس و نیروی انتظامی این شهرستان و اهتمام فرماندار ویژه ملایر در ارتقای ضریب امنیتی، امنیت این شهرستان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد:خیرین امنیت ساز در واقع پرچمداران مشارکت عمومی در تامین نظم و امنیت هستند که می‌توانند در این زمینه پیشرو و فرهنگ ساز باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی در کنار پلیس دانست و بیان کرد: بی‌تردید بدون مشارکت و یاری مردم و حمایت مسوولان، توفیقات امروز نیروی انتظامی حاصل نمی‌شد که این تلاش خالصانه و فراگیر ستودنی است.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان در ادامه عنوان کرد:اگر امروز نیرویی در این سنگر خطیر خوب به مردم خدمت می‌کند به سبب زحمات مجاهدانه و موثر عقیدتی، سیاسی و حفاظت اطلاعات در حوزه‌های صیانت از کارکنان بوده است که جا دارد از این زحمات و خدمات دلسوزان تقدیر شود.

سردار امیری اظهار امیدواری کرد و گفت: کسب موفقیت در هر حوزه‌ای، مشارکت و همراهی خوب مردم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری اجتماعی در کاهش بروز جرائم و نزاع‌ها اظهار داشت: در این رابطه کارگروهی از افراد بانفوذ و مسوولان امر به منظور شناسایی نقاط مورد اختلاف تشکیل شد که می‌تواند گام موثری برای جلوگیری از وقوع و یا دامنه‌دار شدن اختلافات بردارند.

فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ دستگاه قضایی در راستای حمایت از نیروی انتظامی در برخورد با ناامن کنندگان زندگی مردم تاکید کرد: شهرستان ملایر جولانگاه کوچکترین ناامنی نیست و پاسخ هر گونه ناامنی کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود پلیس با هرگونه تعرض به امنیت شهروندان به شدت برخورد می‌کند.

سردار امیری اعلام کرد: استفاده از ظرفیت‌های نوین مقابله با جرم و تدارک اقدامات ساختاری نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و به منظور رضایت‌مندی مردم و افزایش ضریب امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

همکاری مردم و مسئولین عامل پایداری توفیقات پلیس ملایر

سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی ملایر نیز همکاری مردم و مسوولان این شهرستان را عامل پایداری توفیقات پلیس دانست و گفت: امنیت در حوزه پلیس زمانی ماندگار خواهد بود که مردم با نیروی انتظامی همراه باشند و در همین راستا محور برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات و تلاش ما، مردم و نظر‌های آنان است.

وی تصریح کرد: با حمایت مردم، مسوولان و دستگاه قضایی این شهرستان، زمینه مناسبی برای خدمت به شهروندان در سنگر برقراری نظم و امنیت مهیا است و برای ایجاد امنیت مورد انتظار مردم از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پلیس در میدان خدمت و مقابله با هرگونه ناامنی استفاده می‌کنیم.

سرهنگ سلگی اظهار کرد: در این آیین ۲ طرح حسینیه پیامبر اعظم (ص) و ساختمان ادارای عقیدتی- سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اعتبار سه میلیارد تومان و زیربنای ۶۴۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید که ۲ میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیران امنیت‌ساز ملایر تامین شده است.

در این آیین از تعدادی از خیران امنیت‌ساز شهرستان ملایر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار