بیش از ۵۰۲ میلیارد وام بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان اصفهان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۶۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 17 May 2021

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: ۵٠٢ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض برای احداث خانه‌های طرح مسکن محرومان به افراد واجد شرایط در روستا‌های استان پرداخت شد.
غلامحسین خانی افزود: از مجموع ۹۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض، تاکنون بیش از ۵۶ درصد آن با توجه به پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها پرداخت شده است.
وی گفت: برای احداث سه هزار واحد مسکونی محرومان در این استان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته که ۹۰۰ میلیارد ریال آن بلاعوض است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان افزود: برای ساخت هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض با احمایت بنیاد مسکن و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.
خانی با بیان اینکه تاکنون سه هزار متقاضی مسکن محرومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند گفت:در زمینه احداث مسکن محرومان، تاکنون ۲ هزار و ۹۴۹ عملیات پِی کَنی، ۲ هزار و ۹۲۰ اجرای فونداسیون، ۲ هزار و ۱۰۷ عملیات اسکلت بندی، یک هزار و ۹۴۱ اجرای سقف و یک هزار و ۱۲۳ عملیات اجرای گچ و خاک اجراشده است.
وی افزود: سهمیه استان اصفهان در ساخت مسکن محرومان سه هزار واحد است که تاکنون برای سه هزار و ۵۸۱ واحد تشکیل پرونده شده و بانک با سه هزار واحد قرارداد امضا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار