کد خبر: ۹۶۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 17 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار فرماندهی انتظامی استان در مورخ27اردیبهشت ماه 1400 به شرح است .


دستگیری یک زمین خوار در چالوس 

 فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یک شیاد به جرم زمین خواری به ارزش 7میلیارد ریال خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی در منطقه مرزن آباد،بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اداره یگان حفاظت منابع طبیعی غرب استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود : ماموران پس از تلاش بی وقفه دریافتند که فردی با حصارکشی 7هزار و 254 مترمربع از اراضی ملی و جنگلی ،این زمین ها را به تملک خود در آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد:ماموران با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و با تخریب حصار زیمن های تحت تصرف وی را به منابع ملی و آغوش طبیعت بازگرداندند.

سرهنگ خسروی ارزش زمین های آزادشده از چنگ متهم را براساس نظر کارشناسان، 70 میلیارد ریال  اعلام و اذعان داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 
کشف میلیاردی پارچه های خارجی قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 130 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر ورود و توزیع کالای قاچاق از طریق شرکتی باربری در سطح شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی این شرکت باربری شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی مورد بازرسی قرار گرفت .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 130 طاقه پارچه خارجی قاچاق خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه 8 میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

 
انهدام باند کلاهبرداری شرکت هرمي در ساری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری شرکت های هرمی و دستگیری3 متهم از سرشاخه اصلی این باند خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در يک واحد تجاري تحت پوشش یک شرکت تبلیغاتی اقدام به فعالیت های محرمانه در قالب شرکت هرمی می کنند، موضوع در دستور کار ویژه اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهمان به کلاهبرداری 2 مرد و یک زن که یکی از آنان دارای سابقه کیفری بوده، بعنوان سر شاخه اصلی این شرکت هرمي شناسایی شدند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی از دستگیری متهمان درعملیات ضربتی پلیس خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیس با توجه به شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابي اقرار کردند.


دستگیری عوامل نزاع و درگیری خونین اتباع بیگانه درفریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری خونین بامدادی در جنب یکی از پارک های این شهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری بین چند نفر از اتباع بیگانه در جنب یکی از پارک های شهرستان فریدونکنار، موضوع دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران انتظامی در صحنه در بررسی های اولیه دریافتند، 5 جوان از اتباع بیگانه بدلایلی نامعلوم با یکدیگر درگیر و با استفاده از ابزار آلات ساختمانی به جان یکدیگر افتادند که در این حادثه چهار نفر از طرفین دعوا مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری عوامل نزاع و درگیری این حادثه با واکنش سریع و به موقع ماموران انتظامی خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

 
کشف مزرعه ارز دیجیتال میلیاردی در جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف مزرعه ارز دیجیتال به ارزش 10میلیارد ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ جعفری در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال ، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار  دادند.

وی از شناسایی محل استفاده از دستگاههای ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی خبر داد و افزود:  ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از محل، 4 دستگاه ماینر ،  یک دستگاه تثبیت کننده برق و یک دستگاه خنک کننده به همراه 50 عدد کارت گرافیک و 12 عدد لوازم مورد نیاز از جمله  کیس و مانیتور کامپیوتر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ارزش دستگاه ماینر و دیگر تجهیزات کشف شده  بر اساس نظر کارشناسان را 10 میلیارد ریال بیان داشت و گفت : ماموران انتظامی در این اقدام یک متهم که از ساکنان غیر بومی استان بوده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در پایان خاطر نشان کرد: پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده و شهروندان در صورت اطلاع از موارد مشابه موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار