جانشين فرمانده انتظامی استان با تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با اجرای طرح محدودیت های کرونایی، از ابتداي سال جاری،۵۵ هزار و ۴۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و یک هزار و ۶۹ واحد صنفی نیز در سطح استان پلمب شده است.
کد خبر: ۹۶۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 17 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "يوسف سپهوند" افزود: با توجه به موج جدید کرونا در کشور و به تبع آن در استان مرکزی، ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد و اين مصوبات با اعمال محدوديت هاي ترافیکی و همچنين همکاری با دیگر دستگاه ها در نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در حال اجراست.
این مقام عالی انتظامی با اشاره به تداوم یافتن طرح های نظارتی پلیس، تا ابلاغ هر گونه تصمیم جدید در اعمال محدوديت هاي اعلام شده، ادامه داد: در این مرحله از طرحهای نظارتی، ماموران پلیس راه و راهور استان ،به منظور نظارت هرچه بهتر بر روند اجرای این طرح در سطح شهرها و محورهاي مواصلاتي استان استقرار یافته و تيم هاي انتظامي نيز با آنان همكاري دارند.

عودت بیش از ۴ هزار دستگاه خودرو با پلاك غيربومي از استان مرکزی

جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي اضافه کرد: از ابتداي سال جاري و با اجرای طرح محدودیت های ترافیکی، تاکنون تعداد ۵۵ هزار و ۴۱ دستگاه خودرو در سطح استان مرکزی به دليل بي توجهي به محدوديت هاي ترافيكي اعمال قانون شده اند.
جانشين فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در این مدت، تعداد ۴۸ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو، جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۲ هزار و ۳۹۰ دستگاه خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۳ هزار و ۸۵۱ دستگاه خودرو نيز‌ به ميزان یک میلون تومان اعمال قانون شدند.
سرهنگ سپهوند با اشاره به عودت رانندگان متخلف ۴ هزار و ۲۲۴ دستگاه خودرو با پلاك غيربومي از مبادی ورودی استان در اجراي طرح محدودیت های تردد در سطح استان یادآورشد: همچنین در این طرح عملیاتی به رانندگان متخلف ۸ هزار و ۳۵۵دستگاه تذکر شفاهی داده شد.

پملب یک هزار و ۶۹ واحد صنفی ناقص مصوبات ستاد ملی کرونا در استان مرکزی

جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی به مشارکت تیم های پلیس با دیگر دستگاه های مسئول در نظارت بر نوع فعالیت واحدهای صنفی در این مرحله از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی اشاره کرد وگفت: در این مرحله از تعداد ۱۰ هزار و ۵۵۶ واحد صنفی بازدید و به متصدیان ۷ هزار و ۸۶ واحد صنفی به منظور رعایت پروتکل های ابلاغی تذکر داده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، یک هزار و ۶۹ واحد صنفی نیز به دلیل انجام تخلفات مستمر و رعایت نکردن قوانین ابلاغی پلمب شد.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت تمامی آحاد جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: بی تردید اثر بخشی این قبیل از طرح ها تنها در سایه عزم و اراده جمعی محقق خواهد شد و پلیس از تمامی شهروندان، انتظار آن را دارد تا به منظور حفظ سلامت خود و حقوق فردی و اجتماعی دیگر افراد در سطح جامعه ، همواره در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار