مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه سود کلیه مشمولان سهام عدالت واریز می شود.
کد خبر: ۹۶۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 17 May 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  امیر خلیلی خواه مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان در خصوص آخرین وضعیت واریز سود مرحله دوم سهام عدالت گفت: براساس صحبت های رئیس سازمان بورس و اوراق بهادر قرار براین بود تا  سود کلیه مشمولان اعم از مستقیم و غیر مستقیم تا پایان فروردین ماه سال جاری واریز شود، اما بدلیل عدم واریز سود شرکت های سهام عدالت این امر محقق نشد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: براساس پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون به صورت شفا‌ها اعلام شده است که تا پایان اردیبهشت ماه سود کلیه مشمولان به صورت کامل واریز می‌شود.

خلیلی خواه در خصوص تعیین تکلیف وضعیت سهام عدالت متوفیان تصریح کرد: سامانه متعلق به متوفیان توسط سازمان بورس و اوراق بهادر، شرکت سپرده گذاری مرکزی و قوه قضاییه در دست راه اندازی است و در آینده نزدیک فعال می‌شود، اما در حال حاضر سامانه بسته است و امکان تقسیم سهام بین ورثه مقدورنخواهد بود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۳۶۲ هزار نفر در استان مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند، افزود: فعلا امکان ثبت نام جدید وجود ندارد و در صورت بروز این امکان اطلاع رسانی لازم از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.

او در خصوص شرایط اعطای تسهیلات به سهامداران عدالت با بیان اینکه متقاضیان باید به اپلیکیشن‌های بانک ملی و تجارت مراجعه و ثبت درخواست کنند، عنوان کرد: ۵۰ درصد ارزش سهام قابل معامله هر فرد به عنوان مبلغ تسهیلات است که در قالب کارت اعتباری و ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار