حناچی:
شهردار تهران با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری ماموران سدمعبر شهرداری با یک دستفروش گفت:کسی اجازه و حق برخورد فیزیکی با دستفروشان را ندارد.
کد خبر: ۹۶۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 17 May 2021

 

پیروز حناچی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طبق قانون، برخورد با سدمعبر در شهر بر عهده شهرداری است و گاه اگر سد معبر را کنترل نکنیم، برای عابران مشکل تردد ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در مواقعی مانند روزهای کنونی که با شرایط دشوار اقتصادی مواجه هستیم به مدیران بخشنامه و ابلاغ شده است که اگر دستفروشان و سد معبرجمع آوری می شود، جای دیگری برای آنان تعیین شود و اگر برخوردی باشد، با ضابطه و مدیریت انجام گیرد.

حناچی یادآور شد: اتفاق هفته گذشته در منطقه ۲۰ تهران بلافاصله پس از اطلاع برخورد و پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته فیلمی از بروز تنش میان تعدادی از دستفروشان با معبربانان شهرداری منطقه ۲۰ تهران(شهرری) در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب فراوانی یافت و پس از آن شهردار منطقه ۲۰ از برخورد با متخلفان خبر داد.

تبلیغ انتخاباتی با امکانات شهرداری ممنوع است

حناچی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده کند، گفت: اگر شخصی بخواهد می تواند خارج از زمان و ساعت کاری، فعالیت انتخاباتی داشته باشد.

وی افزود: عرف اداری این است که به مدیران تذکر داده ایم که اگر قصد ورود به لیستی را دارند، می توانند استعفا دهند.

شهردار تهران همچنین درباره برخورد با تخلفات در شهرداری گفت: در مورد برخورد با تخلفات نخست آنکه افتخار داریم با تخلفاتی که در دوره تصدی ما رخ داده در همین دوره برخورد شد.

وی خاطرنشان کرد: دوم آنکه بر فرض تخلفی در این سازمان رخ داد، اینکه شما چشمتان را ببندید و نبینید بد است؛ نه آنکه پیگیری کنیم و در نهایت متخلفان شناسایی و به دستگاه قضا معرفی شوند.

حناچی ادامه داد: در مورد تخلفاتی که در حوزه واکسن پاکبانان رخ داد هم به محض اطلاع و انتشار خبر، بررسی و متخلف به دستگاه قضایی معرفی شد.

ادامه دارد...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار