معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در راستای اجرای طرح جامع محرومیت زدایی از اختصاص ۳۹۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی معاونت توسعه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 17 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان  با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانا در کنار دستگاه‌های اجرایی به فعالیت‌های عمرانی مشغول است گفت: دستگاه‌های اجرایی در اختصاص اعتبارات لازم به بسیج سازندگی نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

او با اشاره به اینکه نباید نگاه انتفاعی به پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان وجود داشته باشد افزود: بودجه و امکانات لازم را سازمان برنامه و بودجه استان در اختیار دستگاه و ارگان‌های مربوطه جهت تکمیل پروژه‌های ناتمام محرومیت زدایی استان قرار دهد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه لایروبی قنوات باید در اولویت دستگاه‌ها و ارگان‌های عمرانی و اجرایی باشد گفت: بسیج محدودیتی در اجرای این پروژه‌ها نداشته و با تمام امکانات آماده انجام هر گونه فعالیت است.

منوچهر فخری در ادامه با بیان اینکه میامی یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در استان و کشور است تاکید کرد: این شهرستان یکی از روستا‌های هدف در برطرف کردن کردن محرومیت‌زدایی در استان بوده و باید اقدامات اساسی و لازم در آن صورت گیرد.

او در پایان همچنین از اختصاص ۳۹۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی معاونت توسعه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به استان سمنان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط در جذب این اعتبار اقدامات لازم را انجام دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار