دبیرکل النجباء:
اکرم الکعبی با اعلام اینکه «راه قدس، راه مقاومت است»، هدف رزمندگان این جنبش را آزاد کردن فلسطین از لوث وجود صهیونیست‌ها توصیف کرد.
کد خبر: ۹۶۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 17 May 2021
اکرم الکعبی با اعلام اینکه «راه قدس، راه مقاومت است»، هدف رزمندگان این جنبش را آزاد کردن فلسطین از لوث وجود صهیونیست‌ها توصیف کرد.

به گزارش تابناک همدان، اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش النجبای عراق، تاکید کرد هدف این جنبش را آزاد کردن فلسطین و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی‌اش و آزاد کردن قدس اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌ها دانست.

او گفت: وقتی تاسیس گردان‌های جولان را اعلام کردیم برای آن بود که رژیم صهیونیستی به خوبی بداند در برابر گروه‌های تکفیری که به نمایندگی از آن می‌جنگند تا آن‌ها امنیت داشته باشند، تسلیم نخواهیم شد. نقش ما حتی پس از نابود کردن گروه‌های وابسته و مزدور آن‌ها به پایان نخواهد رسید، بلکه باید بدانند هدف امت جهادی ما پس از نابود کردن گروه‌های تکفیری، ریشه‌کن کردن وجود آن‌ها (صهیونیست ها) و آزاد کردن سرزمین (فلسطین) و بازگرداندن آن به صاحبان آن و آزاد کردن قدس شریف از لوث وجود شماست.

دبیرکل جنبش النجبای عراق افزود: راه قدس، راه مقاومت است و زمینه را برای حکومت عدل الهی آماده خواهد کرد. سلاح ما ایمان و عزم راسخ ماست. پس بترسید از روزی که پرچم‌های ”یا زهراء“ را به دست بگیریم که در آن روز دیگر حیفا و تل آویو از صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی قابل شناسایی نخواهند بود. ما مردان عمل هستیم. ما مردان میدان و جهاد هستیم و آنچه را می‌گوییم انجام خواهیم داد.

این اظهارات در پی حملات هوایی ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین مطرح شد؛ حملاتی که تاکنون ۲۱۸ شهید و ۵۶۰۷ زخمی بر جای گذاشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار