کد خبر: ۹۶۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 17 May 2021

 

به گزارش تابناک سمنان اواخر هفته‌ی گذشته بود که یوبی‌سافت اولین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla را با نام Wrath of The Druids منتشر کرد. این بسته‌ی الحاقی، ماجراجویی‌ها را به سرزمین‌های زیبا و وحشی ایرلند می‌کشاند؛ جایی که بازی‌بازان باید با فرقه‌ای به نام Children of Danu مبارزه کنند.

تا این لحظه بسته‌ی الحاقی Wrath of The Druids توانسته است نقدها و نمرات خوبی را کسب کند که در ادامه می‌توانید به مطالعه‌ی برخی از آن‌ها بپردازید:

God is a Geek 90/100

بسته‌ی الحاقی Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of The Druids روی هم رفته ۱۲ الی ۱۸ ساعت را محتوای بسیار سرگرم‌کننده را به داستان و مراحل فرعی بازی می‌افزاید.

PCGamesN 80/100

یک بسته‌ی الحاقی بزرگ که تا ۲۰ ساعت را به چیزی که Assassin’s Creed Valhalla در آن درخشید اضافه می‌کند. هرچند، مراحل فرعی این بسته‌ی الحاقی کمی از جذابیت‌های آن کاسته‌اند.

Push Square 80/100

Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of The Druids یکی از بهترین بسته‌های الحاقی این سری است. نمایش زیبا اما محزون جهان این بسته‌ی الحاقی از ایرلند، داستان مرموزی را در بر می‌گیرد که تاریخ و افسانه‌های های محلی آن منطقه را به عالی‌ترین شکل نشان می‌دهد. سلاح‌ها و زره‌های جدیدی که این بسته‌ی الحاقی به همراه دارد، تجربه‌ی آن را شیرین‌تر می‌کند، سناریوهای جالب‌توجه مبارزات آن هم شما را پیوسته جذب بازی می‌کند. اگر از علاقه‌مندان بازی Assassin’s Creed Valhalla هستید، ایراد گرفتن از ماجراجویی جدید آن کار دشواری برایتان خواهد بود.

The Escapist 70/100

اگر عنوان Assassin’s Creed Valhalla را به گستردگی و جذابیت فصل‌های مجموعه‌ی Game of Thrones فرض کنیم، بسته‌ی الحاقی Wrath of The Druid همچون داستان فرعی House of The Dragon خواهد بود. این بسته‌ی الحاقی نگرش هیچ‌کس را نسبت به Assassin’s Creed Valhalla تغییر نمی‌دهد، اما اگر هنوز در فکر بازی هستید، یک بازگشت جذاب به جهان آن خواهد بود.

COGconnected 89/100

Wrath of The Druids یک بسته‌ی الحاقی قابل ملاحظه و بزرگ است که از مکانیک قدرتمند و کیفیت بصری تحسین‌برانگیزی برخوردار است. مطمئنا هر فردی که از بازی اصلی لذت برده باشد، تجربه‌ی سفر به Emerald Isle هم برایش جذاب خواهد بود. Wrath of The Druids تغیرات اساسی‌ای در گیم‌پلی بازی ایجاد نمی‌کند، اما به سادگی شما را در داستان تازه‌ای که به همراه دارد، شخصیت‌های هیجان‌انگیز و همچنین محیط زیبای خود غرق می‌کند.

میانگین نمرات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی

 

میانگین نمرات نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵

 

میانگین نمرات نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار