استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در امید آفرینی، افزایش سرمایه اجتماعی سازمانها و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گفت: فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات ضمن تسهیل امکان ارتباط با مخاطبان امروزه محور انسجام، وفاق، همدلی، همراهی و تعامل و تفاهم قوی با مردم هستند.
کد خبر: ۹۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 17 May 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه« هوشنگ بازوند» با صدور پیامی ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از فعالان، تلاشگران و خدمتگزاران متعهد، مسوولیت پذیر، پویا و خلاق این عرصه تقدیر و از نقش آفرینی موثر مدیران و کارکنان روابط عمومی در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، تقویت مشارکت مردم برای تحقق اهداف و انتشار شفاف، تبیین، معرفی و بیان دستاوردهای ارزنده نظام برای اعتمادزایی و تقویت امید در بین مردم تقدیر کرد.

در ادامه متن اين پيام استاندار کرمانشاه آمده است: امروزه نقش پويا و مؤثر روابط عمومي در تنوير افكار عمومي، اطلاع رساني به موقع، پاسخگويي و همكاري و تعامل سازنده با رسانه ها سبب ايجاد همبستگي اجتماعي، تقويت ارتباطات درون و برون سازماني و تجميع ظرفيت ها، امكانات و منابع براي دستيابي به تقاهم قوي با مردم شده است به گونه­اي كه فعالان اين عرصه با مشاركت در فرآيندهاي تصميم سازي و تصميم گيري ضمن تسهيل فرآيندها، با كارآمدي و پويايي در ساز وكاري مشخص زمينه دريافت خواسته ­ها و انتظارات مخاطبين را فراهم و با افكار سنجي و تحليل مناسب، مشاور امين و بازوي توانمند مديران هستند.

بي شك حضور نيروي انساني توانمند، شايسته، متعهد و متخصص و داراي مهارت هاي لازم در روابط عمومي­ ها سبب ترويج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرين در بين مخاطبين سازمان مي شود. تلاشگران اين حوزه با شناخت و درك متقابل در فرآيندي با محوريت اعتماد زايي و اميد آفريني ضمن برقراري ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رساني و آگاهي بخشي به وظايف مديريتي خود نيز در قالب هنر مردم داري و برپايه اصول اخلاقي و رسالت حرفه اي عمل مي كنند و بر اين اساس پيش قراول پويايي هر سازمان روابط عمومي است.

اينك ضمن تبريك فرارسيدن روزجهاني ارتباطات و روابط عمومي بر خود لازم مي دانم از تلاش هاي خالصانه و و بيدريغ كليه فعالان عرصه اطلاع رساني و ارتباطات صميمانه تشكر و قدرداني نمايم و ايفاي نقش موثر شما عزيزان در مقابله و مبارزه با بيماري كرونا و همراهي با مدافعان و ايثارگران سلامت را ارج نَهم. اميدوارم در سال جاری که انتخاباتی شکوهمند را پیش رو داریم با عنايت خداوند متعال و همراهي، همدلي، حمايت و پشتيباني تمامي تلاشگران عرصه اطلاع رساني و ارتباطات و مردم فهيم و شريف استان زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود و ضرورت ها و اهمیت ویژه شرکت در انتخابات برای مردم تبیین شود. با کوشش مستمر روند بهبود شاخص­هاي كمي و كيفي توسعه اي نیز را با همراهی فعالان این عرصه با شتاب بيشتري ادامه خواهیم داد تا بالندگي و شكوفايي بيش از پيش اين ديار را در پرتوي نظام مقدس اسلامي شاهد باشيم.

سربلند، پايدار و منصور باشيد.
بازوند
استاندار كرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار