فرماندار شهرستان قم با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ صندوق الکترونیکی برای انتخابات قم در حال آماده سازی است، گفت: ستادهای پشتیبانی انتخابات استان قم نیز به ۴ بخش تقسیم شده است.
کد خبر: ۹۶۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 17 May 2021

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری با بیان اینکه شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی ششمین دوره شوراها در قم فراهم شده است، گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ صندوق الکترونیکی برای فرآیند انتخابات قم در حال آماده سازی است.

فرماندار شهرستان قم با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات خردادماه سال جاری ۲۲ هزار نفر نیروی اجرایی در ۴ بخش مسئولیت برگزاری را بر عهده دارند، افزود: در ۴ ستاد پشتیبانی انتخابات استان، تمام اقدامات در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کرونایی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برای همگان لازم است، ادامه داد: بیش از ۶۰۰ صندوق رأی در استان برای سهولت مردم در دسترس خواهد بود.

حیدری با بیان اینکه امسال ۵۴ صندوق در مناطق مختلف شهر با هدف پراکندگی جمعیت و جلوگیری از تجمع و شلوغی محل‌های اخذ اضافه شده است، گفت: ۷ خرداد ماه پایان قطعی اعلام نظر در خصوص داوطلبان تأیید یا رد صلاحیت شده خواهد بود آن زمان چهره نهایی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا معرفی خواهند شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار