عاطفه بیوکانی : در این صعود 16 نفر از بانوان و آقایان کوهنورد شهرستان در قالب گروه خانوادگی طی مدت ۲ روز به قله 3000 متری کوه خامی صعود و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این کوه به اهتزار درآوردند.
کد خبر: ۹۶۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 17 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از صعود کوهنوردان بهمئی به قله کوه خامی  به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر و پایان ماه مبارک رمضان  در قالب طرح طبیعت گردی ورزشی خانواده خبر داد.

عاطفه بیوکانی افزود : در این صعود 16 نفر از بانوان و آقایان کوهنورد شهرستان در قالب گروه خانوادگی طی مدت ۲ روز به قله 3000 متری کوه خامی صعود و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این کوه به اهتزار درآوردند.

بیوکانی ، هدف این صعود را گرامیداشت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر و ایجاد نشاط و سلامتی بین خانواده های شرکت کننده و تشویق جوانان و خانواده ها به مسئله ورزش های گروهی جهت کاهش آسیب های اجتماعی  عنوان و از تلاش های رئیس هیات کوهنوردی شهرستان ، همچنین مدیر و مؤسس باشگاه کوهنوردی سفید کوه تقدیر کرد.
این صعود با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان بهمئی ، اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت و رئیس هیأت کوهنوردی استان انجام شد.
صعود کوهنوردان بهمئی به کوه خامی در باشت + تصاویر
کوه خامی از سلسله جبال کوه های زاگرس واقع در شهرستان باشت می باشد که ارتفاع این کوه بین ۳۰۰۰ تا ۳۳۰۰ متر از سطح دریا است.
کوه خامی پوشیده از درخت بلوط به‌ شکل جنگل‌های تنک می‌باشد. رودخانه نازمکان از کوه خامی سرچشمه می‌گیرد و پس از طی مسافت ۱۵۰ کیلومتری و در ادامه مسیر خود به نام رودخانه خیرآباد خوانده می‌شود.
صعود کوهنوردان بهمئی به کوه خامی در باشت + تصاویر
صعود کوهنوردان بهمئی به کوه خامی در باشت + تصاویر
برچسب ها: بهمئی ، باشت ، کوهنوردی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار