رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اتفاق مبارکی که در سطح ملی رخ داد اکنون اتحاد مثال‌ زدنی نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد حاصل شده است.
کد خبر: ۹۶۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 17 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز خوشحالی از اتحاد حداکثری میان نیروهای انقلاب در سطح کشور و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خوشبختانه اتفاق مبارکی صورت گرفت و همین موجب اتحاد و اجماع حداکثری نیروهای انقلاب در کشور و استان می‌شود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم این است که در سطح ملی این اتفاق مبارک و ارزنده صورت گرفته و اکنون همه نیروهای انقلاب با کمترین دغدغه به سوی انتخابات ریاست جموری گام برمی‌دارند و دیگر به مانند سنوات گذشته وقت ارزشمند صرف موضوع اتحاد نخواهد شد.
این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه ارتباط میان شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان اشاره کرد و گفت: در همان زمان شکل‌‌گیری شورای وحدت در استان با تفاهم صورت گرفته پذیرفته شد که حتی در صورتی که وحدت مورد نظر میان نیروهای انقلاب در سطح کشور حاصل نشود در استان با وحدت حداکثری در کنار هم باشیم که نشان دهنده همدلی و صمیمت و البته بصیرت بالای میان نیروهای انقلاب استان است.
وی خاطرنشان کرد: حال که این اتفاق مبارک در کشور و در سطح ملی صورت گرفته و نیروهای انقلاب بیش از همیشه در کنار هم قرار می‌گیرند در استان ما به طریق اولی و زودتر و فراتر از سطح ملی این اتحاد شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار