فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از فردا (سه شنبه) تا پایان هفته جاری دمای هوای کرمانشاه به آرامی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۶۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 17 May 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان طی امروز (دوشنبه) و فردا تحت تاثیر موج ضعیف و کم قوت دیگری قرار می‌گیرد احتمال اینکه موج مذکور بتواند بارشی برای استان بر جای بگذارد بسیار ضعیف به نظر می‌رسد.

وی افزود‌:، اما وزش باد ناشی از آن که در بعضی ساعات نسبتا شدید خواهد بود، افزون بر گرد و خاک محلی ممکن است سبب ورود غبار خارجی به جو استان شده هوا را به خصوص در مناطق مرزی گاهی اوقات غبار آلود نماید.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: شایان توجه است از روز چهارشنبه تا پایان هفته پدیده قابل توجهی برای استان پیش بینی نخواهد شد.

وی گفت: همچنین دمای هوای روزانه از فردا تا پایان هفته به آرامی افزایش می‌یابد و در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه حداکثر ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

دولتشاهی تاکید کرد: در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بخش کوزران با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار