سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زابل گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد 76 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان و مددجویان شهرستان زابل توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 17 May 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، احمد لواسانی گفت: در ماه مبارک رمضان و در قالب رزمایش «ایران همدل، اطعام مهدوی» تعداد 76 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان و مددجویان شهرستان زابل توزیع شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان زابل افزود: در ایام ماه مبارک، همچنین تعداد دو هزار و 300 سبد کالا نیز میان مددجویان توزیع گردید تا بخشی از نیازمندی‌های اولیه این عزیزان برطرف شود.

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در منطقه سیستان، بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی در سه بخش عمده صورت گرفت؛ خدمات دندانپزشکی که بیش از دو هزار مددجو ویزیت و معالجه شدند، مشاوره حقوقی، و همچنین پخت غذا که در این زمینه حدود 24 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان منطقه سیستان توزیع شد.

لواسانی اظهار کرد: عیادت از بیماران زمین‌گیر نیز بخش دیگری از فعالیت‌های کمیته امداد زابل در ماه مبارک بود که در جریان این بازدیدها، نیازمندی‌های آنان شناسایی و با دستور مدیرکل محترم کمیته امداد استان، نسبت به رفع این نیازها اقدام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار