مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حوزه های امتحانی پایه های نهم و دوازدهم در استان با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی از فردا دوشنبه، آماده حضور دانش آموزان و برگزاری امتحانات هستند.
کد خبر: ۹۶۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 16 May 2021

کوروش مودت یکشنبه در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی در مناطق چهارگانه آمازشی اهواز به همراه جمعی از خبرنگاران و مدیران آموزشی استان بیان کرد: امتحانات پایه های نهم و دوازدهم از روز دوشنبه این هفته به صورت حضوری در تمام نواحی استان آغاز می شود و تمام نکات بهداشتی و مراقبتی مقابله با کرونا در حوزه های امتحانی رعایت شده است.

وی گفت: در استان ۴۳ هزار دانش آموز پایه دوازدهم و ۷۳ هزار دانش آموز پایه نهم در:۶۰۰ حوزه امتحانی امتحانات پایه دوازدهم و مدارس پایه نهم را می دهند وخانواده ها هیچگونه نگرانی برای حضوردانش آموزان در حوزه های امتحانی نداشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: تمام پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی رعایت شده است و طبق مصوبه قرارگاه و ستاد مدیریت کرونای استان، استاندار خوزستان به فرمانداران دستور لازم برای انجام تمام همکاریهای لازم با آموزش و پرورش برای ضدعفونی کردن حوزه ها و گندزدایی حوزه‌های امتحانی را داده اند.

وی با اشاره به اقداماتی که برای حضور دانش آموزان در حوزه های امتحانی در شرایط کاملا استریل انجام گرفته است بیان کرد: در همه حوزه های امتحانی فاصله ۲ متری صندلی های دانش آموزان در جلسه امتحان رعایت شده است و از در ورودی حوزه ها ، برای دانش آموزان خط کشی با فاصله برای تردد انجام گرفته است و آب ژاول هم در ورودی مدارس و حوزه های امتحانی برای ضدعفونی شدن کفش دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

ایجاد حوزه امتحانی قرنطینه در حوزه های امتحانی خوزستان

مودت بیان کرد: دانش آموزانی که مشخص شود تب بالایی دارند و یا بر اساس خوداظهاری دارای بیماری زمینه ای هستند در حوزه امتحانی قرنطینه آزمون می دهند.

وی گفت: این حوزه امتحانی اتاقی مجزا از سایر دانش آموزان با شرایط بهداشتی کامل است تا هیچ دانش آموزی از امتحان خود باز نماند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه پایگاه سلامت در تمامی حوزه های امتحانی وجود دارد افزود: در هر حوزه امتحانی مربی مراقب بهداشت و سلامت مستقر شده است.

وی گفت: امید است که دانش آموزان و خانواده های آن ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات در شرایط بهداشتی و در کمال آرامش داشته باشند.

تصمیم گیری شورای مدارس برای امتحانات آنلاین دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: امتحانات بقیه پایه ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود و در صورت هر گونه مشکل در امتحانات آنلاین ، شورای مدارس می تواند در این خصوص تصمیم گیری کند.

وی افزود: طبق آخرین تصمیم گیری ها، امتحانات پایه نهم دانش آموزان استثنایی هم به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا امتحانات پایه دوازدهم و نهم باید به صورت حضوری برگزار می شود.

امروز یکشنبه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به همراه جمعی از خبرنگاران و مدیران آموزشی استان از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و آمادگی برخی حوزه های امتحانی نواحی چهارگانه آموزشی اهواز بازدید کردند.

برچسب ها: کوروش مودت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار