مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تداخل ۵۱ هکتار از اراضی کشاورزی ملی و غیرملی استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ رفع شد.
کد خبر: ۹۶۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 16 May 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  غلامرضا خراسانیان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: رفع تداخل اراضی در استان سمنان با هدف کاهش دعاوی حقوقی بهره برداران و رفع موانع تولید در بخش کشاورزی در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید اجرا شد.

او با اشاره به برگزاری چهار جلسه کمیسیون رفع تداخلات در استان سمنان گفت: در این جلسات در مجموع ۱۳ پلاک در استان به مساحت ۱۶ هزار و ۹۵۳ هکتار بررسی شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع تداخل از اراضی ملی افزود: از ابتدای امسال رفع تداخل در سطح ۵۱ هکتار از اراضی ملی صورت گرفت و به اراضی غیرملی اضافه شد.

خراسانیان بیان کرد: رفع تداخل از زمین‌های ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان یکی از اقداماتی است که با جدیت در حال پیگیری است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: هدف اصلی از این طرح رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و سنددارکردن زمین‌ها و در عین حال حفظ و حراست از زمین‌های ملی و منابع طبیعی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار