ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا برگزار و فرمانداران که در آن به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند بر اجرای دقیق مصوبات و تلاش برای مهار این بیماری در شهرستان های زیر نظر خود تاکید کردند.
کد خبر: ۹۶۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 16 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرماندار خنداب گفت: تاکنون ۱۴۳۲ دوز واکسن برای افراد واجد شرایط تزریق شده است و در حال حاضر تنها ۱۰۰ دوز واکسن در شهرستان وجود دارد که انتظار می‌رود نسبت به تامین واکسن مورد نیاز اقدام شود.
ابوالحسن خزایی پور از اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به تنها بیمارستان این شهرستان قدردانی کرد.
دکتر حسین بختیاری فرماندار اراک نیز از آمادگی لازم برای اجرای مصوبات ستاد کرونا برای کاهش آمار مبتلایان و نیز انجام واکسیناسیون خبر داد.
وحید براتی زاده فرماندار دلیجان نیز با اشاره به واکسیناسیون حدود ۱۶۰۰ نفر در این شهرستان گفت: با توجه به اتمام سهمیه واکسن این شهرستان درخواست می شود که برای فردا پیش بینی لازم برای تامین واکسن صورت گیرد تا مشکلی در ادامه روند این کار پیش نیاید.
میرزایی فرماندار ساوه هم گفت: واکسیناسیون در این شهرستان با روند بسیار مطلوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست و انتظار می‌رود که با تشدید نظارت‌ها روند ابتلا در روزهای آینده سیر نزولی به خود بگیرد.
احمد طهرانی فرماندار خمین هم گفت: طبق آمار روزانه تعداد مبتلایان به کروناویروس در این شهرستان کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده میزان مبتلایان و فوتی‌ها کاهش یابد، بیشترین تمرکز مدیریت شهرستان بر تشدید نظارت‌ها و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در بین اصناف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار