سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: تمام برنامه ریزی ها به عمل آمده تا با اصل بی طرفی ، انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.
کد خبر: ۹۶۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ 16 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی  در نشست کارگروه آسیب های اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراها اسلامی شهر و روستا گفت: نیاز است همه مردم، اصحاب رسانه و نهادها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.

وی افزود: دشمن درصدد تضعیف انتخابات و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم است که باید دوباره شاهد مشارکت استان حداکثری مردم باشیم.

وی تاکید کرد: تمام برنامه ریزی ها به عمل آمده تا با اصل بی طرفی ، انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

وی یادآر شد : شیوع کرونا بسیاری از مراسمات و شئونات اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده موجب کاهش تاب آوری اجتماعی شده است.

وی افزود: فرهنگ زیربنای توسعه، آموزش و کاهش آسیب های اجتماعی بوده و نیاز است در این شرایط با فرهنگ سازی به مقوله تاب آوری اجتماعی کمک شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: باید همه خود را برای دوران پسا کرونا مهیا و در این زمینه نیاز به تحقیق و پژوهش داریم تا به شناسایی آسیب ها و درمان آن پرداخته شود.

فتاحی تاکید کرد: به همین خاطر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و رسانه ها برای فرهنگ سازی به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها ضروری است.

وی اضافه کرد: کتابخوانی باعث افزایش تاب آوری می شود که نیاز به توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه برای کاهش تنش های خانوادگی هستیم.

وی خانواده را مهمترین نهاد اثرگذار در زندگی بشر عنوان کرد و افزود: مهمترین کارکرد اساسی برای کاهش مشکلات خانواده و فردی فرهنگ سازی در جهت تحکیم بنیان خانواده است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از تلاش مجموعه فرهنگی استانداری، دستگاه های متولی فرهنگ و ارشاد، نهادهای حمایتی و ورزش و جوانان خواستار اجرای برنامه های مناسب در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در استان شد.

فتاحی در ادامه /م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار