در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری آزمون های حضوری پایه نهم متوسطه:
تابناک-فرماندار بندرعباس گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحان حضوری به نحو مطلوب و مورد رضایت و تأیید مسئولین حوزه بهداشت است و خانواده ها بابت رعایت پروتکل های بهداشتی اطمینان داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 16 May 2021

به گزارش سرویس اجتماعی تابناک هرمزگان، عزیز الله کناری در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری آزمون حضوری پایه نهم متوسطه شهر بندرعباس گفت: با توجه به ضرورت آزمون حضوری پایه نهم و دوازدهم، در سه مرحله بازدید و تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی با آموزش و پرورش انجام شده است.
وی افزود: بازدید اول قبل از برگزاری آزمون به همراه عوامل و مسئولین بهداشت بوده که از اکثر حوزه های امتحانی بازدید شد و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام مدارس به نحو مطلوب و مورد رضایت و تأئید مسئولین حوزه بهداشت بود و اگر نیاز به فاصله گذاری بیشتر بود این تذکرات داده شد.
کناری ادامه داد: در گام دوم نیز نشست مشترک با روئسای نواحی یک و دو شهر بندرعباس، فین و هرمز و برگزار و تاکیدات لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.
به گفته فرماندار بندرعباس، مرحله سوم نیز بازدید از نحوه و چگونگی برگزاری آزمون های حضوری می باشد و می خواهم این اطمینان خاطر را به خانواده ها بدهم و مطمئن باشند تمام عوامل ذی ربط تلاش می کنند که زمینه برگزاری آزمون فرزندان جامعه به بهترین نحو ممکن فراهم کنند تا آسیبی به این دلبندان جامعه وارد نشود.
کناری تصریح کرد: در راستای تأمین مسائل امنیتی مدارس و حوزه های امتحانی و همچنین تسهیل در ترافیک خیابان های منتهی به مدارس، هماهنگی لازم را با پلیس راهور و انتظامی انجام شده است.


این مسئول بیان داشت: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات احتمالی فرزندان جامعه که مشغول امتحان دادن هستند، تاکید بر ادامه فعالیت و ارائه خدمات لازمه در حوزه رسانی برق، آب، مخابرات و اینترنت شده است.
کناری در راستای افزایش سلامت در جامعه توصیه ای به والدین دانش آموزان خانواده ها داشته و افزود: عوامل مربوطه رعایت بهداشت و پروتکل ها در سالن ها و مکان های برگزاری آزمون را نظارت می کنند، اما از والدین تقاضا داریم از اجتماع در بیرون و جلوی حیاط مدرسه خودداری کنند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، عوامل برگزاری امتحانات را در هرچه بهتر برگزار کردن آزمون ها یاری رسانند.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار