دبیر جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت:
دبیر جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت از آغاز رسمی پنجمین دوره برگزاری این تئاتر در دامغان برای فردا خبر داد و گفت: ۱۵۹ اثر به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت ارسال شد.
کد خبر: ۹۶۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 16 May 2021
 
۱۵۹ اثر به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت ارسال شد

 

به گزارش تابناک سمنان سجاد یعقوبی ضمن بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت به‌طور رسمی از تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ در دامغان آغاز می‌شود، ابراز داشت: برای بخش‌های رقابتی این جشنواره مجموعاً ۱۵۹ اثر از ۴۸ دانشگاه از شهرهای سراسر کشور مانند تهران، یزد، اصفهان، تبریز و غیره ارسال‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه از میان این آثار ۱۲ اثر از بخش صحنه‌ای و سه اثر از بخش نقالی آماده اکران شدند، افزود: این جشنواره از فردا یک‌شنبه آغاز و مراسم اختتامیه این جشنواره جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ خواهد بود.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت بابیان اینکه این جشنواره که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، ابراز داشت: تئاتر سراسری اردیبهشت از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ فعالیت‌های خود را آغاز کرد که پس از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره در تاریخ ۲۰ اردیبهشت، آثار توسط هیئت انتخاب جشنواره هادی عامل هاشمی، محمد رفیعی و پوریا حیدر نژاد دیده و ارزیابی شدند.

یعقوبی تصریح کرد: تولید محتواهای مفیدی درزمینهٔ تئاتر و ادبیات، برگزاری لایوهایی با موضوعاتی نظیر هنر نمایش و جشنواره‌های دانشجویی و همچنین برگزاری وبینار های تخصصی با افراد سرشناس چون مهتاب نصیرپور، فرزین محدث، نوید فرح مرزی، مونا فرجاد و غیره ازجمله فعالیت‌های جشنواره تا زمان شروع آن بوده است.

وی ضمن آرزوی خرسندی برای علاقه‌مندان به هنر و همچنین موفقیت برای شرکت‌کنندگان این جشنواره، افزود: زمان پخش آن‌ها مطابق برنامه‌ریزی جشنواره، در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام به نشانی: ordibehesht_festival در دسترس است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت جشنواره به نشانی Ordibehesht.du.ac.ir همراه باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار