فرمانده انتظامی شهرستان کنگان:
تابناک- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، عاملان گروگانگیری و اخاذی میلیاردی از پزشک کنگانی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سرهنگ" رهام رضایی" در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری فردی با مراجعه به پلیس آگاهی این فرماندهی یک فقره آدم ربایی و اخاذی را گزارش کرد.

وی افزود: شاکی که خود را پزشک معرفی کرده اعلام داشت، اسفند ماه سال گذشته در منزل خود حضور داشته ، که با مراجعه چند نفر به درب منزلش او را گروگان گرفتند و پس از انتقال به خانه باغی در شهرستان بوشهر، با تهدید مبلغ 10 میلیارد ریال از وی مطالبه و پس از اخذ وجه او را رها می کنند.

این مقام پلیس با بیان اینکه ماموران پس از بررسی اظهارات شاکی تحقیقات گسترده ای را با هماهنگی مقام قضائی آغاز کردند، تصریح کرد: با توجه به اظهارات فرد ربوده شده و سرنخ های موجود و انجام اقدامات اطلاعاتی طراح اصلی این نقشه آدم ربایی و دیگر همدستان وی شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محل اختفای تمامی متهمان در خارج از استان بوشهر بود، ادامه داد: چند تیم عملیاتی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی، به شهرستان های "شیراز"، "ایلام" و "شهر ری" عزیمت و در 3 عملیات همزمان تمامی اعضای باند گروگان گیر که 4 نفر( 2 خانم و 2 آقا ) بودند، بعد از 2 هفته اعلام شکایت شاکی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی گنگان منتقل کردند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه یکی از متهمان دارای 6 فقره سابقه محکومیت سرقت، نزاع و درگیری بود گفت: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه تمامی عاملان گروگانگیر پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضای قرار گرفتند، تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار