رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: با صدور مجوز فرمانداری، از این پس تمرین موتورریس‌های ورزشی با شرط حمل با یدک‌کش به محل تمرین در کرمانشاه بدون مانع خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدجواد کرانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای ساماندهی موتورریس‌ها در کرمانشاه، اظهار کرد: در اکثر کشورهای دنیا موتورهای بالای 250 سی سی به دلیل سرعت بالا، قدرت و سرو صدای زیاد مجوز تردد ندارند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه موتورریس یکی از رشته های ورزشی مهیجی است که علاقمندان خاص خود را دارد، برای همین هر کشوری به منظور تردد این نوع موتورها تمهیداتی را در نظر گرفته است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه اضافه کرد: ورزشکاران این رشته هم در کرمانشاه طی سالهای گذشته به دلیل اینکه مجوزی نداشتند، ناچارا با استفاده از یدک‌کش موتورهای خود را به دهکده المپیک انتقال می دادند تا در آنجا تمرین کنند که این کار مشکلاتی را برایشان ایجاد کرده بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه طی چندماه گذشته تمرین این موتورها به دلیل همین مشکلات در کرمانشاه متوقف شده بود، بنابراین مکاتباتی را با فرمانداری آغاز کردیم تا مشکلات ورزشکاران این رشته را رفع کنیم که در نهایت منجر به صدور مجوز برای تمرین آنها شد تا راحت‌تر و بدون مشکل بتوانند تمرین کنند.

کرانی یادآورشد: باتوجه به اینکه ظرف ماه های آتی مسابقات قهرمانی موتورریس برگزار می شود، برای همین از ورزشکاران این رشته خواسته ایم تمرینات خود را در روزهای جمعه از سر بگیرند.

رامین خدامرادی دبیر هیات مورتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه نیز در این رابطه به ایسنا گفت: در دهکده المپیک فضایی به وسعت 800 متر را برای تمرین ورزشکاران این رشته آماده کرده ایم تا بتوانند در آن تمرین کنند.

وی تصریح کرد: البته پیست موتورریس دهکده المپیک که دارای استانداردهای بین المللی است، در حال احداث است و تا زمانی که به بهره برداری برسد از این فضا استفاده می کنیم.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه ورزشکاران موتورریس کرمانشاه روزهای جمعه در دهکده المپیک تمرین می کنند، افزود: باتوجه به برنامه ای که فدراسیون برای شناسایی موتورریس ها و گرفتن پلاک ورزشی برای آنها دارد، برای همین ما نیز در کرمانشاه در این رابطه ورود کرده ایم و در حال حاضر حدود 50 تا 60 ورزشکاری که موتورریس دارند را شناسایی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها حدود 40 موتورریس بالای 600 سی سی در کرمانشاه داریم که برای تمرین به دهکده المپیک تردد می کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار