کرامت عزیززاده دوچرخه سوار بین‌المللی با شعار حمایت از مدافعان سلامت از آستارا تا کردستان رکاب زد و در بیمارستان توحید سنندج نهال کاشت.
کد خبر: ۹۶۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 16 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، کرامت عزیززاده روز یکشنبه با حضور در کردستان چندین نهال در محوطه بیرونی بیمارستان توحید سنندج و ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی غرس کرد.

وی هدف از این حرکت ورزشی فرهنگی را حمایت از کادر درمان به عنوان سفیران سلامت بیان کرد و گفت: رکاب‌زنی را از آستارا شروع شده و با عبور از شهر‌های ایران به کردستان دیار اصالت و فرهنگ رسیدم.

طبق اظهارات این دوچرخه‌سوار بین‌المللی به عنوان سفیر سلامت در طول مسیر آستارا تا دیگر شهر‌های ایران، یک هزار و ۴۰۰ نهال به نیت جانفشانی مدافعان سلامت در دوران همه‌گیری کرونا، حمایت از کادر بهداشت و درمان و قدردانی از فرشتگان حامی سلامت که با از خودگذشتگی برای نجات جان انسان‌ها در مقابل این بیماری از هیچ کوششی فرو گذار نکرده‌اند، غرس می‌کند.

کرامت عزیززاده دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی به عنوان سفیر صلح و دوستی و حامی محیط زیست، تاکنون هفت بار، ۷۰ کشور دنیا را رکاب زده و این حرکت ورزشی و فرهنگی او برای ترویج حفاظت محیط زیست ارزشمند و ماندگار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار