شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نخستین شب شعر زمزم رضوی را با محوریت اهمیت و قداست آب، برگزار می کند.
کد خبر: ۹۶۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 16 May 2021

رییس آموزش همگانی آبفای استان اصفهان به موضوعات این شب شعر اشاره کرد و گفت: هنرمندان می توانند آثار خود را در زمینه های “آب و نفحات آسمانی”، “آب و سرگذشت اصفهان“، “آب و لطافت شعر”،  “آب و آینده” و “آب و سلامتی” به دبیرخانه ارسال کنند.

محسن شفیعا ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۵ خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه شب شعر زمزم رضوی واقع در اصفهان، خیابان هزار جریب، خیابان جابرابن حیان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، کدپستی ۸۱۶۸۹۳۶۵۵۶  ارسال کنند. وی همچنین گفت: علاقه مندان    می توانند آثار خود را درقالب فایل word  یاpdf  از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۸۰۹۵۲۴۰۵ برای دبیرخانه ارسال کنند.

رییس آموزش همگانی آبفای استان اصفهان با بیان این که هر نفر می تواند حداکثر سه اثر در قالب های کلاسیک و آزاد به دبیرخانه ارسال کند، افزود:  آثاری که فاقد مشخصات کامل باشد و یا پس از پایان زمان تعیین شده به دبیرخانه ارسال شود پذیرفته نخواهد شد.

شفیعا تصریح کرد: به شاعران برگزیده ، پس از ارائه آثارشان در شب شعر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و آثار منتخب در مجموعه ای چاپ می شود.

اضافه می شود در برگزاری شب شعر زمزم رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان جهادکشاورزی و بانک مسکن اصفهان تعامل و مشارکت خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار