کمیته انضباطی پس از رسیدگی به تخلفات انضباطی بازی بین تیم‌های سپاهان با پرسپولیس ابلاغیه‌ای برای ادای توضیحات و دفاعیات به متخلفان صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 16 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از فدراسیون فوتبال، پس از دریافت گزارش ناظر دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که ۲۲ اردیبهشت به کمیته انضباطی ارسال شد، از مدیران عامل دو باشگاه دعوت شد در جلسه‌ای که در ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود شرکت کنند.
همچنین به تعدادی از بازیکنان و عوامل هر دو تیم نیز ابلاغیه‌هایی برای ارسال دفاعیه خود ظرف حداکثر ۴۸ ساعت به این کمیته فرستاده شده تا برای احسان کوراهیه، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی از تیم پرسپولیس و محمد رضا حسینی، یاسر جمالی، عزت الله پورقاز از تیم سپاهان تا چند روز آینده تصمیم گیری شود.
در خصوص گزارش به رسانه‌ها نیز بر اساس بند ۱۳ ماده ۲۱ مقررات انضباطی رئیس و همه اعضای کمیته انضباطی به‌عنوان یکی از ارکان قضایی فدراسیون با توجه به محرمانه بودن جلسه هر گونه مصاحبه با رسانه‌ها تا قبل از صدور رأی ممنوع است و بر همین اساس از هر گونه مصاحبه در خصوص پرونده‌های تشکیل شده تاکنون خودداری شده است.
کمیته انضباطی بر رسیدگی دقیق به تخلفات در سریع‌ترین زمان اهتمام ویژه داشته و با توجه به رویکرد مدیریت جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد سریع و قاطعانه با هر گونه تخلف در حوزه فوتبال این کمیته نیز بدون مماشات و اغماض در این راستا از ظرفیت‌های قانونی موجود حداکثر استفاده را خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار