دبیرهیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: هیچکدام از مدارس فوتبال استان مجوز فعالیت نگرفته اند.
کد خبر: ۹۶۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،طیب صفری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن فصل گرم سال، اظهار کرد: هرساله با شروع روزهای گرم سال بسیاری از خانواده ها برای اوقات فراغت فرزندان خود، آنها را در مدارس فوتبال ثبت نام می کنند.

وی تاکید کرد: البته از سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا مدارس فوتبال رونق سال های گذشته خود را نداشتند و استقبال از آنها بسیار کم بود.

دبیر هیات فوتبال استان اضافه کرد: اکنون هم در آستانه فصل گرم در حال تدارکات لازم برای صدور مجوزها به منظور فعالیت مدارس فوتبال استان هستیم.

صفری متذکر شد: در حال حاضر هیچ مدرسه فوتبالی در کرمانشاه مجوز فعالیت نگرفته، بنابراین هرگونه فعالیت مدارس در شرایط فعلی در کرمانشاه بدون مجوز و خودسرانه بوده و مسئولیت هرگونه حادثه ای در این مدارس برعهده خود آنها خواهد بود.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا روندی رو به بهبود را طی می کند، بنابراین بزودی فرآیند صدور مجوز برای فعالیت مدارس را آغاز خواهیم کرد.

دبیر هیات فوتبال استان اضافه کرد: در یکی دو هفته آینده میزان شهریه، ساعات فعالیت و میزان حق عضویت مدارس فوتبال استان را اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: سال گذشته باتوجه به شیوع بیماری کرونا حدود 21 مدرسه فوتبال در استان فعالیت داشتند، درحالی که طی سال 1398 حدود 30 مدرسه فوتبال در کرمانشاه فعال بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار