تابناک-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تعداد تایید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 16 May 2021

۶۹۲ نفر از داوطلبین انتخابات شورای شهر در هرمزگان تایید صلاحیت شدند

به گزارش سرویس سیاسی تابناک هرمزگان علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در تشریح وضعیت داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر ها و روستاهای استان هرمزگان اظهار داشت: تعداد کل داوطلبان شورای شهر در استان هرمزگان ۹۱۷ نفر بوده است که از این بین ۹۳ نفر انصراف داده و ۷۶۶ نفر توسط هیئت های اجرایی انتخابات شهرستان ها تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: بدین ترتیب ۵۸ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر های استان هرمزگان در هیئت اجرایی شهرستانی انتخابات رد صلاحیت شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: در هیئت نظارت شهرستان‌های استان نیز ۶۶۵ نفر تایید صلاحیت و ۹۸ نفر از داوطلبین رد صلاحیت شده اند.


وی ادامه داد: تایید نظارت در مرحله استانی ۲۷نفر و ۱۱۳ نفر نیز در این مرحله رد صلاحیت شدند که تعداد تائید صلاحیت شدگان نهایتا تا این مرحله به ۶۹۳ نفر رسید.

رئوفی عنوان کرد: معترضین ۴ روز فرصت دارند که اعتراض خود را به هیئت مرکزی انتخابات در تهران تحویل دهند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها بیان کرد: در این بحث ۸۳۰۶ نفر ثبت نام کرده بودند ۸۱۳۲ نفر از آنها توسط هیئت اجرایی تایید صلاحیت و ۱۳۸ نفر ردصلاحیت شده است؛ در این بین ۳۶ نفر نیز انصراف خود را از انتخابات شورای اسلامی روستاها اعلام کردند.

انتهای پیام/۹۰۶۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار