رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: در هشت سال اخیر برای ۶۴ هزار و ۴۴۲ نفر در بخش صنعت و معدن این استان اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۹۶۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 16 May 2021

ایرج موفق اظهار داشت: در طول فعالیت دولت سه هزار و ۸۳۶ پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان اصفهان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۹۲ هزار میلیارد ریال صادر شد.

وی ادامه داد: اصفهان از حیث تعداد پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده رتبه اول، از لحاظ اشتغال صنعتی رتبه دوم و از نظر سرمایه گذاری در این بخش، رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان افزود: هفت هزار و ۹۳۰ فقره جواز تاسیس با پیش بینی اشتغالزایی ۱۸۷ هزار و ۷۲۹ نفر و ۶۷۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صادر شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۸۶۲ مجوز طرح توسعه صنعتی با پیش بینی اشتغال ۲۶ هزار و ۵۰۴ نفر و سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی در این استان صادر شده است.

موفق به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش معدن استان اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت، ۳۳۲ فقره پروانه اکتشاف و تعداد ۲۳۱ فقره گواهی کشف در بخش معدن صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت اصفهان با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۲۱ میلیارد ریال در بخش معدن اصفهان از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون سرمایه گذاری شد، اظهارداشت: ۶۴۶ فقره پروانه بهره برداری معدن در این مدت صادر که زمینه اشتغال حدود پنج هزار و ۷۲۶ نفر در این استان فراهم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار