مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۴ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۶۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 16 May 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۳۷ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۰۵ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۴ نفر در استان کرمانشاه بوده است و مجموع جان باختگان ۱۷۸۷ نفر می‌باشد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۶۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند.

وی گفت: هم اکنون ۵۷۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر واکسیناسیون افراد ۷۵ سال به بالا شروع شده که جمعیتی حدود ۲۹ هزار نفر را در استان شامل می‌شوند.

گفتنی است اسامی این افراد در سامانه "سیب" ثبت است و کارشناسان و مراقبان سلامت از روی این لیست تماس گرفته و تاریخ و مکان مراجعه این افراد جهت واکسیناسیون کرونا را اعلام می‌کنند.

همچنین در کنار افراد ۷۵ سال به بالا کار لکه گیری واکسیناسیون افراد ۸۰ سال به بالا هم ادامه دارد و هر فردی که بالاتر از ۸۰ سال داشته و واکسن تزریق نکرده باشد واکسیناسیون کرونا برای او انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار