معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با بهره برداری از شهرک پوشاک واقع در شهرری و شهرک صنعتی ملارد ظرف یک ماه آینده ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 16 May 2021

«حشمت الله عسگری» روز یکشنبه با بیان اینکه شهرک صنعتی پوشاک واقع در شهرری در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار هکتار ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد، به خبرنگار ایرنا توضیح داد: با راه اندازی این شهرک حداقل ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این شهرک پوشاک پس از ۱۰ سال انتظار به بهره برداری می رسد و کل فرآیند زنجیره ای پوشاک از تامین پارچه تا تولید به صورت تخصصی در این شهرک انجام خواهد شد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، با توجه به قرار گرفتن این شهرک در مقابل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و موقعیت استراتژیک آن، استقبال خوبی از سوی دارندگان برندهای مطرح ایرانی برای سرمایه گذاری در شهرک پوشاک شهرری شده است.

عسگری افزود: استقرار برندهای ایرانی در این شهرک در اولویت ما است مگر اینکه قرار باشد انتقال تکنولوژی از خارج از کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی ملارد نیز در زمینی به مساحت ۸۰۰ هکتار تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد، بیان کرد: این شهرک برای استقرار شهرک های دانش بنیان، صنایع کم مصرف در زمینه آب و برق و انتقال واحدهایی که در کاهش بار ترافیی تهران موثرند، در نظر گرفته شده است.

عسگری یادآور شد: با افتتاح و بهره برداری این دو طرح اقتصادی، زمینه ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان تهران فراهم می شود.

وی عملکرد مسئولان استان تهران را در حوزه اقتصادی طی سال ۹۹ مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حدود ۸۰۰ واحد کاملا راکد در استان تهران وجود دارد که سال گذشته ۳۲۴ واحد آن به چرخه تولید بازگشت.

عسگری خاطرنشان کرد: ارتقا بسیاری از شاخص ها از جمله تحقق ۱۲۴ درصدی موضوع اشتغال در تهران هم یکی دیگر ار دستاوردهای مسئولان اقتصادی استان بود و امیدواریم که در سالجاری با برگزاری جلسه های کاربردی اقدامات مؤثرتری را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار