ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور تنی چند از نیروهای انقلاب افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 16 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور تنی چند از نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد و با حفظ دستورالعمل های بهداشتی آیین افتتاح ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین مصطفی شجاعیان به عنوان رئیس اجرایی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیانیه کاندیدای جریان انقلاب و حضور در انتخابات اظهار کرد: همانگونه که آیت الله رئیسی در این بیانیه آورده به صورت مستقل وارد انتخابات شده و این چتر برای حضور همه مردم از هر تفکر و سلیقه‌ای باز است.

وی افزود: دو شورای قوی و محکم اجرایی و راهبردی در رأس ستاد مردمی قرار گرفته و ۲۹ کمیته زیر مجموعه آن است که هر کدام از این کمیته ها می توانند ۲۵ تا ۳۰ نفر را در مجموعه خود داشته باشند.

شجاعیان در این نشست با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان سربلند و عزتمند مقابل استکبار جهانی ایستاده است، اظهار کرد: زنان و مردان و جوانان ایران در عرصه‌های مختلف افتخارات زیادی را رقم زدند اما در بعضی موضوعات مثل مدیریت‌های اجرایی با مشکلاتی روبرو بوده‌ایم.

وی گفت: به جای اینکه سفره مردم هر روز بهتر از دیروز باشد کوچک‌تر از دیروز شده است خاطر مردم در سالهای اخیر بسیار آزرده شده اما با نفس مسیحایی رهبری مردم یک بار دیگر پای صندوق های رای می‌آیند.

شجاعیان یادآور شد: انقلاب اسلامی هر چقدر از عمرش می‌گذرد خطرات و تهدیدهای بیشتری را تجربه می کند و آنچه نظام را حفظ کرده دفاع مطلق مردم از نظام است.

وی با طرح این سوال که چرا رئیسی آمد تصریح کرد: برای اولین بار بود که جریان انقلاب توانست با حضور دولت مستقر در انتخابات 96 رای معنادار و بزرگ ۱۷ میلیونی را به خود اختصاص دهد.

این فعال سیاسی افزود: دعوت های مکرر و پی در پی مردمی و کمپین‌های حمایتی باعث شد که آیت الله رئیسی به خواسته مردم تن دهد و همان گونه که خود در بیانیه آورده با داشتن تجربه طولانی مدیریتی و برای خدمت صادقانه به مردم وارد صحنه شده است.

شجاعیان گفت: دولت آینده برای علاج دردها می‌آید تا یک تغییر و تحول اساسی در نظام اجرایی کشور ایجاد شود.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم شود و رئیس جمهور با اکثریت قاطع رای مردم انتخاب شود و به همین خاطر باید خانه به خانه و چهره به چهره فعالیت انجام شود.

وی گفت: هر چه مردم بیشتر پای صندوق های رای بیایند و انتخاب اصلح صورت گیرد دشمن بیش از پیش مایوس خواهد شد.

این فعال سیاسی یادآور شد: یقین داریم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور همه جانبه و انتخاب اصلح افتخار بزرگ دیگری را در انتخابات خردادماه جاری رقم خواهند زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار